2012. október 26., péntek

Fciskának

Fciska barátnőm megkeresett pár hete, hogy szeretne egy kötött táskát, hozzáillő kesztyűvel. Egyezkedtünk-egyeztettünk, bevásároltam és nekikezdtem. Ilyen lett a táskája, nem túl nagy, de nagyon tetszetős. És szürke, imádom. :)))

Ez pedig a kesztyűje, a nagyon vicces Eroica nevű fonalból. Hát hot-nak elég hot, fázni nem fog benne a keze. :D 

Mikor varrtam a táskát, elég nagy darab cipzárt kellett levágnom. Nézegettem a levágott részt, már majdnem kidobtam, mikor beütött az isteni szikra: karkötő! Ilyet úgysem tud összeeszkábálni a csodás tekláiból, szatén- és horgolt golyókból. Komolyan, nekem ez lett a kedvencem a három közül. Na jó, a táska mellett. 

Most aztán tényleg érdemes a ravelryn megnéznetek a képeket, sokan vannak, közeliek és részletesek!:) Itt a táska-karkötő, itt pedig a kesztyű.



11 megjegyzés:

Anita írta...

Hogy te mikre vállalkozol!!! :) De nagyon tetszik, szóval hajrá!

Czkriszta írta...

Nagyon ötletes és tökéletesen kivitelezett darabok. Nem szeretek kötni, de ilyenkor megkérdőjelezem a dolgot. Bár, nekem úgysem sikerülne így!

Elinor17 írta...

:)Nagyon szépek !Szuper ötleteid vannak !!

Sofie írta...

Nagyon tetszik az ötlet és a kivitelezés is!

Manna írta...

Hűűűűű, ez a táska nagyon jól néz ki :)

KicsiKató írta...

Köszönöm, lányok! Rákaptam most a táskákra, nem annyira nagyon sok idő, mint elsőre gondoltam, főleg, ha minden hozzávaló adott. (Ha minden jól megy, hétvégén fejezem be a sajátom - na jó, miatta azért jócskán lefaragtam az alvásidőmből:)))

Zsuzsa írta...

EZ a kötött táska elképesztően jó!!! A fülét hogyan készítetted, honnan szerezted?

KicsiKató írta...

Áááá, nem én, ezt a fabtextil.hu-ról vettem. (Viszont azóta már feltérképeztem a turikat, ahol kilóra adják a táskát, ott érdemes fül-szempontból átnézni a kínálatot, ki lehet fogni nagyon jókat!:))

Zorka4 írta...

jaj, ez a táska még mindig nagyon tetszik. A karkötőtől pedig totál kész vagyok. Csúcs szuperek!

Ági írta...

Nagyon szépek! Én is a fül beszerzési helyére akartam rákérdezni, de látom más megtette. A turikat hiába járom, nem találok semmit.

Kuruczné Marcsi írta...

Nagyon tetszik, pedig nem színem a szürke :) A karkötőötlet pedig fenomenális!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails