2012. július 25., szerda

29 years:)))

Amikor megláttam ezzel a névvel a bolerót a ravelryn, tudtam, hogy nagy jelentősége lesz idén júliusban. Hónapokkal ezelőtt betáraztam a (nem túl bonyolult) mintát, kiválasztottam a fonalat és nem olyan rég megkötöttem. Hogy méltóképpen búcsúzhassak a 29 évemtől.

Hát itt a következő évtized. Itt vagyok én is. Készen állok megélni a - remélem much-much-much more:) - boldogságot, amit tartogat:)

 Részletek a ravelry nyilvános projektoldalán. Most nem érek rá ide is bepötyögni, sürgős ünnepelnivalóm van:) Szép napot mindenkinek!!:)


16 megjegyzés:

Sziranszki írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok! :)

3m3s3 írta...

Boldog szülinapot!
Csinos! (ha valaha megtanulok kötni, az miatta lesz :P
egy hamvába holt kísérletem volt még egyszámjegyű korban, de az öcsémnek jobban ment, és azon bedurciztam, és bevágtam a kötésem a sarokba XD)

vmarty írta...

Nagyon-nagyon boldog születésnapot, kedves sornyitó! Szuper jó ünneplést kívánok és rengeteg ajándékot :)!

Márti

Évi blogja :) írta...

Isten éltessen!
http://adf.ly/8l6L3

3m3s3 írta...

Boldog Szülinapot!
Csinos!
Ha megtanulok kötni, az miattad lesz :D
(volt egy hamvába holt kísérletem még egyszámjegyű koromban, de amikor az öcsém jobban haladt, mint én, duzzogva a sarokba hajítottam a kötésemet XD)

Mamis írta...

Boldog Születésnapot!

Bernadett írta...

Nagyon boldog szuletsnapot.:)
Csinos a kendo.:)

Bernadett írta...

Hoppa,elnezest,bolero.:)

Compot írta...

Nagyon boldog szülinapot!

Paat írta...

Nagyon boldog szülinapot kívánok és szuper buli-ünneplést!!!

Elinor17 írta...

agyon boldog szülinapot kívánok Neked !!!!:)

Zorka4 írta...

Sajnos már nem mondhatom, hogy üdv közöttünk :))de azért boldog szülinapot!
Szuper lett a boleród.

KicsiKató írta...

Köszönöm!!!:))

Farci írta...

Boldogságos minden jót kívánok! :))
Tetszik az alkotásod! :)

KicsiKató írta...

Köszönöm, Farci!:)

CsákniR írta...

Kedves Kató! BÚÉK!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails