2012. április 1., vasárnap

táskák itt és ott

Kicsit kaotikusra sikeredett a hétvégém, pedig azt hittem, a múltkori 23 órásnál nem lehet rosszabb... hát... szabadidő tekintetében sikerült alulmúlnom. Azért egy kis varrást beiktattam, az alvásidőből csippentettem le pár órácskát, aminek a következménye hat táska lett!!
Az első négy projekttáska, mutatom őket, a másik kettőt a fejemre növesztettem, azokat napszemüveggel takargatom, megkímélnélek titeket a látványtól:)
És hát mivel egy kis humor még senkinek se ártott meg, kicsit irkáltam megint a táskákra:)))

Well, this weekend wasn't mine, although I thought there cannot be worse than the one before (we had only 23 hours-weekend). I sew a little bit (stole hours from sleeping time). Results are 6 bags!
Four project bag, other two are on my head, trying to hide them with sunglasses:)
And because humour is great for all, I wrote on the bags again:)



fene se gondolta pár napja, hogy ez ilyen aktuális lesz:))))

15 megjegyzés:

szaberka65 írta...

Jó dumák :)))

micuska írta...

A virágos mindent visz :-)

Verocs írta...

nagyon jóóóóóóóóóóóóóóóók!!!!! :DDDDDDDD

Zorka4 írta...

Juj, de jóóók, de mi van a fejeddel?
A virágos az most nekem is nagyon!

Mamis írta...

Nálam is a virágos a nyerő:)

Melinda írta...

Katóóó,nagyon jók lettek!:)

KicsiKató írta...

:)))))

a fejem jól van, akárcsak a szemem alatti kofferek:))

Monika írta...

Funny! :o)

Zorka4 írta...

Na bumm, most már leesett :))) akkor azokra nem vagyok kiváncsi.

Irenka írta...

Klasszak! Nekem a PhD-s poén a best. :DD

Sofie írta...

Nagyon jók!!!

Ariadne Műhely írta...

Vicces mind. Tök jó a humorod!!!

KicsiKató írta...

Áááá, ezeket pinteresten lőttem mind, de van még pár vicces a tarsolyomban, mindet fel akarom dolgozni:))))

Editfolt írta...

Nekem is a phd a nyerő. És láss csodát .....

Timici írta...

nagyon tetszik ez a táska fazon még mindig!:) annyit árulj el please, hogy így szabsz kettőt-kettőt belőle ahogy ki van terítve? és kb. milyen méretekkel? köszi előre is:) jól jönne pár nekem is:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails