2012. április 10., kedd

negyedmilliós!!!

Nem eresztem bő lére, de azért nagyon köszönöm nektek, hogy ilyen régóta kitartotok mellettem:) Viszonzásul felajánlom ezt a kendőmet, gyapjú ugyan, de ebben a szeszélyes időszakban biztos nem kell a szekrény mélyére tenni őszig!

Itt jelentkezhettek érte, csak írjatok valamit:)) Nem feltétel, de megköszönöm, ha lájkoljátok/megosztjátok/kommentelitek ezt a fészbuk-bejegyzést, hogy minél több emberhez eljusson a hír. Jelentkezni április 15-én, vasárnap éjfélig lehet, másnap jövök a sorsolással és a nyertessel! :)

ápdét: bocsánat, a dupla kommenteket törlöm, hogy a sorsolásnál egyszerűbb legyen a dolgom:)



86 megjegyzés:

Zsuzska írta...

Mit is mondhatnék: alkoss és akarom :)

En - Hababann írta...

Kihagyhatatlan ajánlat! Szeretem, hogy folyton inspirálsz valamivel, csak kapokodom a fejem... :)

Panka ékszerei írta...

Én már annyira, de annyira szeretnék egy KicsiKatóKendőt!!!! Mondjuk ezt? :) Gratulálok, Kata!!! :)

Verocs írta...

Itt vagyok!! megosztottam, hoopp, még nem kommenteltem :)

Verocs írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
MARIKA írta...

itt vagyok itt vagyok megyek amoda osztalak:)))

Zorka4 írta...

Én vagyok az első? :))) biztos nem,mindegy lájkolom én mindenhol! :)
Akaroooom!

Nyitnikék írta...

Jövök én is, ez a kendő nagyon tetszik, tetszene!

Nina írta...

Azt hittem, hogy ezt most kötötted 2 nap alatt, már épp a szívemhez akartam kapni... Nem ér ennyire gyorsan kötni :)
Nagyon klassz kendő, jó helyen lenne nálam ;)

Kati írta...

Még nagyon sokáig,és nagyon sok embernek szerezz szépségeiddel kellemes perceket! A kendot pedig nagyon-nagyon szeretném!!:-)

Kati írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Kati írta...

Még nagyon sokáig,és nagyon sok embernek szerezz szépségeiddel kellemes perceket! A kendot pedig nagyon-nagyon szeretném!!:-)

Norcsi írta...

Nem túl rég óta olvaslak, szóval egy kicsit lelkiismeret furdalásom lenne, ha mégis enyém lenne a kendőd, de nem bírok ellenállni :)
Nagyon szép, és szeretem a kendőket. Lájkolni nem tudok, de a blogomban mindenképpen megemlítem a játékot. Na nem mintha túl sokan olvasnának, bár ki tudja :)

Biloba írta...

Nagyon vonzó ajánlat! Szeretnék én is ilyen kendőt! Remélem még sokáig olvashatlak!

Sofie írta...

Zsuzska alkoss és akarom mondatán nagyot mosolyogtam....és teljesen egyetértek vele! Gratulálok!

Editfolt írta...

soha nem volt még ilyen kendőm, hát már eljött az ideje, hogy nyerjek egyet! gratula!

ursa minor írta...

Gyönyörű kendő, én is rajthoz állok!
Köszönöm a lehetőséget! :)

Edit írta...

Nagyon jól sikerült a kendőd, hú de örülnék neki!

fenci írta...

Nagyon de nagyon szeretném!- hátha a sors is úgy akarja

Gerti írta...

Csodás ez a kendő, igazán örülnék neki!Nagyon várom a vasárnapot!!

Waldorf manófaktúra írta...

Milyen jól is állna ez a kendő a KicsiKató táskámhoz! ;-)

borkabor írta...

De jó is lenne! Ábránozgatok....

Waldorf manófaktúra írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Lili írta...

szeretném ezt a kendőt! gyönyörű!

Ágota-Lencsi Művek írta...

Naná, hogy jelentkezem érte!:)

jKáldy írta...

jaj, hát akkor: valami :))
Sál-mániás vagyok, úgyhogy garantálom, hogy nálam jó helye lenne! :)
Csak így tovább!

szaberka írta...

Gratulálok, ekkora nézettséghez azért produkálni is kell valamit!!! És igen, én is szeretném a kendőt, ez esetben még a postát is megspórolhatod, szívesen bemegyek érte;)))

Napocska írta...

Csuda szép ez a kendő meg minden amit készítesz, táskáid, kötéseid, mindig nyálcsorgatva jövök nézelődni. Annyira szépek nagyon örülnék ha én lennék a szerencsés nyertes remélem Fortuna nekem kedvez majd.

-j- írta...

jajj, de csodaszép!

-j- írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Kiskop írta...

Hát Kató nagyon dögös ez a kendő szóval nem hagyhatom ki én sem a jelentkezést a játékodra!!! Rám férne mostanság egy kis szerencse....de ha most nem is jön össze, akkor majd ha valamelyik Boleródat indítod játékba, mindenképpen én szeretnék nyerni!!!

gubike írta...

Szóval lájk :-)

MrsYarnart írta...

én is! én is! szeretném ezt a kendőt :) és gratulálok a negyedmillióhoz!

h.ann írta...

Nagyon szép, ezzel a színnel tökéletes. Elfogadnám.

Julcsi írta...

Kitartunk, mert szeretünk:) Naná!♥

sucika írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz. Nagyon tetszik, amit csinálsz, ez a kendő pedig gyönyörű. Hátha rám mosolyog a szerencse.

Eszter írta...

Gratulálok! Szeretném megnyerni! Köszönöm! Eszter

Sziranszki írta...

Nagyon tetszik a kendő :)

HordozniJó írta...

Gyapjú vagy sem, nagyon szép! Én örülnék neki! :)))

ezkriszti írta...

Igazi Kicsikatóság....szeretném! :)

Zsuzsa írta...

Szép a színe, szép a mintája, szépség a kendő, szívesen viselném! És néha még össze is találkozhatnál vele! Gratulálok a sok-sok olvasóhoz!

Franciska írta...

szeretném... szeretném... :)

Anita írta...

Csak így tovább! :) A kendőről meg egyelőre csak álmodozom, de hátha...

beszand írta...

Hú, de sokan szeretnétek! Csak szólok, hogy én is, én is nagyon, de nagyon szeretném!!!!

beszand írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Erzsébet írta...

Ilyen gyönyörű kendőért bármikor szívesen játszanék! Csodálatos :-)

Tündérviola írta...

Boldog gazdája lennék ennek a szépségnek!

:)

Paat írta...

Gondolod, mert sok kendőm van, nem nevezek egy ilyen szépségért?! Hát dehogynem!!!:) (Kitartok FBtalanságban, így ott nem tudlak sajnos népszerűsíteni, de a blogomon sokszor megteszem:))

florentine írta...

Nagyon szép, én is szeretném:-)

Gabriella írta...

Én is beállok a játékosok sorába ! Nagyon szép ez a kendő, elfogadnám !! :-)

szjudit írta...

Szééééééép. Gratulálok.

Hobbizom írta...

Gyönyörű!!! Gratulálok! Örömmel beállok a játékosok sorába! :)

Carrie írta...

Áááá, nagyon tetszik, jövök! És gratulálok!

martimez írta...

Ez is nagyon tetszik!!!

Timici írta...

nagyon szépséges! szeretném megnyerni:)))

Timi írta...

Gratulálok a blogodhoz! Bár viszonylag friss olvasód vagyok, de ha nem gond, beszállnék a játékba, mert nagyon tetszik a kendő. :)

Newsee írta...

Én is jelentkeznék a játékra! A kedvenc színemből készült és nagyon szép!

Boldogság vár :) írta...

Jujj, mennyien vannak itt előttem... nem baj, azt hiszem nem én leszek az utolsó :) Jövök én is a szépségedért :)

Névtelen írta...

Léni kisasszony szeretné!

Melinda írta...

Én is jövöööök!:) Persze,hogy szeretnék egy Katós szépséget!!:)

latinka írta...

Adnom kell magamnak egy esélyt,hogy lehessen egy ilyen kendőm,szóval jelentkezem a játékra:))

Anett írta...

Csodás, nagyon szeretném megnyerni!

Ariadne Műhely írta...

Gratula a negyedmillióhoz, mert nem csak a kézimunkában, de a blogírásban is profi vagy.
A kendő is tetszik. Hjaj!!!

attackama írta...

életem első kommentje nálad:) nemes célt szolgál:)

Anka Erika írta...

Tetszik a blog is és a kendő is! :)

inga írta...

csodaszéééép!

KicsiKató írta...

beregisztrálnám legkedvencebb EHUP-vezető barátosnémat, mert szegényt diszkriminálja a rendszer :S

Bernadett írta...

Nagyon szep ez a sal.:)Orulnek,ha megnyernem.:)

Katus írta...

Gratulálok a látogatottságodhoz, hiszen nem véletlen. Én is mindig megcsodálom a szépségeidet. Ráadásul gyors is vagy - nagyon.
Bizony én is adok magamnak egy esélyt, mert szívesen magam köré tekerném. :)
Ui.: 'Kirstie' megérkezett?

Jasmine írta...

:) gyönyörű és én is pályáznék rá:)

Zazálea írta...

ezt hordanám, biztos vagyok benne :)))

Nefelejcs írta...

Nagyon szép !

Juci írta...

Valami miatt én se látom a bejegyzésemet.Szóval én is szeretném!

lapappilon írta...

eeeeeeeen is oda vagyok erteeeeeeee!
gyonyoru!

Tilo írta...

Nagyon tetszik. Örülnék, ha az enyém lehetne. :)

MrsSame írta...

Annyira szép! Szeretném. :)

Csilla írta...

Gratula, és beállok a sorba :-)

ccsigaház írta...

Gratula! Én is beállok a sorba :-)

azandi írta...

Gratulálok a naaaaagy számhoz Kata! Ahhoz a sok szépséghez is amiket alkotsz szorgalmasan. Nálunk nagy becsben van az a bizonyos kék maci még mindig... :))))
Még legalább 15-ször ennyi "számot" neked! :)))

emili írta...

de szééép :)

CsákniR írta...

Nincs is ekkora szám :O)) Gratulálok! Persze a kendő jó helyen lesz nálam.

Lexi írta...

Én is nagyon örülnék neki!

Regina írta...

Gratulálok a blogodhoz! :)
Gyönyörű nyeremény! Szeretnék játszani! :) Köszönöm a lehetőséget!

Évi írta...

Én is jövök játszani :) Klassz nyeremény! Gratulálok a blogodhoz, fantasztikus!

Juci írta...

Gyönyörű a kendő!!! Köszi a játéklehetőséget! :) Megosztottam a fb-on.

KicsiKató írta...

Juci, aranyos vagy, de ez már rég volt:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails