2012. április 6., péntek

internetes okosságok, 14. rész: BRÉKING NYÚÚÚÚZ!

Krizantám volt olyan szemfüles és kedves, hogy jelezze, visszatért a többi sablonba is a kommentek követése modul, így már semmi sem tántoríthat el minket, blogolvasókat, hogy megjegyzéseket hagyjunk! :)

Én is visszaállítottam az előreugró ablakot, azt jobban kedvelem:) És mivel elleptek a spamek, beállítottam a kommentek moderálását is, ne lepődjetek meg, ha egyből nem jelenik meg a megjegyzésetek! (cserébe viszont továbbra sincs szemkápráztató captcha;)

3 megjegyzés:

Krizantám írta...

Örülök Kató, hogy visszaállt a régi kommentkövetés mindegyiknél! Sokkal jobban szerettem én is az előugró ablakos megoldást! :-)

(Ha másra nem is, de arra jó volt ez az állítgatósdi, hogy megtudtam Tőled, hogy mit jelent az Előfizetés e-mailben gomb! Hát nem azt, amire gondoltam...) ;-)

Mammka írta...

Köszönöm KicsiKató!!!!!!Nagyon köszönöm!!!!!
Elleptek a spammek? A bánatba!Na,majd kiderül nálam is.....Én csak azoknak adok komment lehetőséget,akik regisztrálva vannak a googl-ba.Még így is jöhetnek spammek.:(

Mammka írta...

Tegnap már nézegettem az email címre küldött-et,most bepöttyentettem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails