2012. április 27., péntek

fonós fejlemények (spinning news:)

Máris itt a következő szereplő. A főmufti, a főszereplő, a leghangsúlyosabb: Kárloszmiguel (avagy Góré). Messzire elér a keze, akár üzletről, akár emberi kapcsolatokról van szó. Szikár, erős és határozott, az ő tudta nélkül nincs semmiféle történés. 
Here's the next actor. The main caracter, Kárloszmiguel. He's the boss (in business and in relationships too). Distinct, strong and brave, there's no event without his permission.
Paraméterek:)
Details:)

 És itt pedig együtt Hoszéármándóval. Jövő héttől jönnek a csajok!!!! :)
And here are together the men. Ladies are coming next week! :)


ui.: hm, ez az első bejegyzésem az új bloggerrel, azt hittem, nem fogom szeretni, de az első benyomásaim határozottan kellemesek, használhatónak tűnik a struktúra:)

6 megjegyzés:

muzsi írta...

új a blogger??? mi a különbsgé? nekem nem tűnt fel :D

Julcsi írta...

Együtt is milyen szép a kettő!

Nagyon régóta használom az új blogger kezelőfelületét. Nagyon szeretem.

Zorka4 írta...

Jaj, hogy te milyen tempóban haladsz! csodásak már így is, de a többiekre és sztorira is nagyon kíváncsi vagyok.

KicsiKató írta...

Eddig nálam a régi blogger felület működött, csak most állt át, de bejövős:)

Kinga, azokra én is :)))

Rita nyirati írta...

egyik szebb, mint a másik....

KicsiKató írta...

köszönöm, Zazáleám! :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails