2011. december 27., kedd

szöszből sál:)

... avagy miből lesz a cserebogár és egyéb közhelyek. Nézzük, mi szükségeltetik egy sálhoz az adott esetben:

- végy egy adag gyapjút, vagyis itt 3 csomagot ebből a kékségből -
- fond meg két adagban, szépen sorban az összes színt -
- cérnázd össze (NB: ha kezdő vagy, fogadd el az egyenetlenségeit és fogadd meg, hogy legközelebb le fogod mérni a csomagokat, hogy ne utólag derüljön ki, végre egy cég, aki nem kevesebbet, hanem többet ad... és akkor nem fognak elcsúszni a színek cérnázáskor:) -
- keresd A Tökéletes Mintát! Miután hetek óta sehol se találod, vetődj az antikvárium felé, vegyél potom 600 forintért egy remek könyvet a hatvanas évekből és kösd meg A Tökéletes Mintát:)) -



16 megjegyzés:

Mamis írta...

Ez így tökéletes ahogy van!!!

Julcsi írta...

:)
Nagyon bejött ez az ügylet neked és úgy látom élvezed is.

Editfolt írta...

Jól néznek ki. Biztos jó melegek is, de nem szúrnak? Szépek a színek!

Kicsianya írta...

Naggyon klassz!
Ez aztán az egyedi darab!

Elinor17 írta...

Nagyon ügyi vagy !!!Szépek lettek a sálak .Az elcsúszott cérnázás szerintem nem baj , tompítja az átmenetet.

KicsiKató írta...

Jaaaa, ez egy sál ám, csak olyan hosszú, hogy meg kellett mutatnom részleteiben is:))

És igen, imááááááádom:) A sált is, a fonást is, az egész folyamatot:)

Compot írta...

...mi a szösz!...

Bocs ezt nem tudtam kihagyni. Ügyesen átalakult kezeid között a szösz sállá, mely még jól is néz ki. Tetszik.

Melinda írta...

Szupeer lett!! nagyon ügyi vagy!:)

norono írta...

Csodás!!!

Manna írta...

Csodás színe van.

Paat írta...

Ha ilyen szép dolgokat látok, mindig megkísért a gondolat, hogy meg kéne tanulnom fonni...:) A Misti Shrugod alapján kötöttem én is egyet ajándékba, jó ötlet volt!

Jutus írta...

Bort, búzát, békességet,
sötétségben fényességet!
Új esztendő újat hozzon,
régi jótól meg ne fosszon.

Ki barát volt az maradjon,
ki elindult az haladjon.

BUÉK

Rózsa-Dorina írta...

Áldásokban Gazdag Boldog Új Évet Kívánok
Rózsa

KicsiKató írta...

Köszönöm, boldog új évet nektek is!

Paat, de jó ilyet olvasni! :))

Főkolomp írta...

Ha tudnád, hogy én mennyire irigyellek!!!!! Számomra egy csoda a szöszből fonal dolog!!!!!
A sál persze gyönyörű!

Timici írta...

nagyon tetszik, a színe és a mintája is:)
Benéztem a Manópontba;) nagyon szép színekben vannak a gyapjak, kísértésbe akarnak vinni:d, DE én nagyon nem bírom ha csikizős a fonal, ugyan azt írják merinó, de azért megkérdezlek: tényleg puha??? és nem szúrós? igaz nekem rokkám nincs, de esetleg megpróbálkoznék vele orsóval is...talán:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails