2011. november 18., péntek

álmatlan éjszakák....

Az úgy volt, hogy nekiláttam a legnagyobb tárcsán feldolgozni egy kis gyapjút, csak tekertem a pedált, adagoltam a szöszt, ami egyszer csak elfogyott. Ha már elfogyott, kipróbáltam a cérnázást is. Akkor meg már ugye motringolni kell, mérni, számolni. Aztán lefeküdtem. Éjjel két óra volt.
(109 méter, 190 gramm; gyapjú: manoposta.hu)

Másnap fogadkoztam, hogy pihenek (szerencsésen lebetegedtem a kétnapos szabadságom kezdetére), kötögetek, de azért néha odaültem Gusztihoz. Fontam, fonogattam a közepes tárcsán, elfogyott a szösz. Cérnáztam, motringoltam, órára néztem, beájultam - háromnegyed kettőre járt.
(140 gramm, 320 méter; gyapjú: manoposta.hu)

És hogy talán nem az éjszaka közepén kellene ezeket csinálnom, megmutatom, mennyit összecérnáztam, mire rájöttem, a másik irányba kellene hajtani a kereket.....
(a mai napom viszont totál csőd, egész nap kötögettem egy sapit, életem első öttűs projektje... elrontottam az első csavarásos blokkot, de azt hittem, nem lesz gáz... aha, azzal nem számoltam, hogy a módosult minta nem hajlandó nyúlni... babafejre talán jó lesz:)))))

9 megjegyzés:

Ányi írta...

Jajj, az a lila nagyon szép lett!

Marcsimami írta...

Egyik szebb, mint a másik! Büszke lehetsz rájuk, igazán megérték az éjszakázást.
Kíváncsian várom a folytatást, na meg a cérnázási tapasztalataidat. :)

Barbaral írta...

Jól elvagy:)

Zorka4 írta...

Szépek, a sapi meg remélem jó gyerekfejre is :))))

KicsiKató írta...

Nem unatkozom, az igaz:))

Kinga, ne is mondd, nem lesz jó, mert nagy a passzéja, elfelejtettem kisebb tűvel kötni... :((

Tündérke írta...

Nagyon szépek :-)

Néha én is bele tudok felejtkezni a dolgokba éjjel. Általában amikor már csak pici van hátra valamiből, "na ezt még befejezem", aztán történik valami gikszer, és sokkal több idő, de akkor már csakazértsem hagyom abba...

Mammka írta...

Ó!:( Én mostanában jártam többször űgy,hogy hulla fáradtan tettem fel a fotóimat a szám,gépre és eltüntek.Hosszas keresés után a lomtárban találtam rájuk.Hogy hogyan kerültek oda, ne kérdezd,fogalmam sincsen.Nyilván már nem voltam magamnál és rossz gombot nyomtam...Néhány napja megtaláltam az újabb fáradt fotóimat a lomtárban, rákattintottam,hogy visszahelyezés, és: sehol sem találtam őket.
A keresővel sem, sehol....Végül valahogy mégis előkerültek,de egy csomó időm odalett.

Gyönyörű ez a lila szín!

Ariadne Műhely írta...

Szuper lett és lesz minden.
Jó éjszakázást.

Elinor17 írta...

Nagyon klassz lett a fonásod !Én az első cérnázást kicsit eltoltam ....feltaláltam a buklét .:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails