2011. szeptember 22., csütörtök

jáááááátéééééék!

Ki szeretne egy táskát, ami látszólag megbújik az unalmas, fekete téli kabátok mellett, pink színével mégis fityiszt mutat a ködös reggeleknek?

Játékszabályok:

1., kövesd az oldalt a facebook-on

2., oszd meg ezt a bejegyzést (hála az újításoknak, pontosan látom a megosztásokat:))

3., ápdét: az egyszerűség kedvéért nem kell itt külön jelezni, elég megosztani és a kép alatt kommentelni, ahogy nektek kényelmesebb!

A játék szeptember 30-ig tart, aznap este 8-kor sorsolok! :)



16 megjegyzés:

Kalex © írta...

Dejóóóóó-dejóóóó! Azért én itt posztolok, legyen itt is sok sok bejegyzésed! Örülök hogy játszhatok nálad!
További sok sikert Katókám! :o)

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Úgy tűnik innen jók az esélyeim:)A fészbukon kevésbé.:DDBiztos ami biztos követlek,megosztom,lájkolom, akarom :DDD!!!!!

KicsiKató írta...

... én meg mosolyogva nyugtázom! :)))

Kalex, köszönöm:)

Rózsa-Dorina írta...

Én is szeretnék játszani,ki teszlek a blogomba,www.rozsa-muhelye-2010.bligspot.com
Nem szeretem a facebook-ot....
Rózsa

Rózsa-Dorina írta...

http://www.rozsa-muhelye-2010.blogspot.com/
Rosszul írtam az előbb...

Krisztina írta...

Megosztottam :) és a blogomra is kitettem.

Irenka írta...

FB-n is, blogon is hírét vittem. Már elképzeltem használat közben, benne a kötésem, egy flaska víz, stb.

jKáldy írta...

én is én is :)) feltételek teljesítve :)

Boldogság vár :) írta...

Jujj... de széééppp!!! Jövök én is én is!!! :)

Boldogság vár :) írta...

Oldalsávban megfelel, ha kiteszlek???

KicsiKató írta...

Már úgy is mindenki a saját szája íze szerint formálta át a szabályokat, úgyhogy most az egyszer még bármi megfelel:) A következőtől - a saját érdekemben, hogy egyszerűbb legyen a játék adminisztrációja - már szigorúbban kell követni a kéréseket:)

Ági írta...

Dejóóóóóóóó
Én is jelentketek.. <3

Sofie írta...

Jövök én is játszani, hátha megint szerencsém lesz :-)

norono írta...

Olyan gyönyörűek ezek a táskák! És majdnem lecsúsztam a játékról! Remélem mindent jól csináltam, megosztás, lájkolás megvolt! :-)))

katha írta...

ma 30-a van nem késtem el? szívesen játszanék veled!

Orsi írta...

én is kitettelek, megosztottalak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails