2011. szeptember 12., hétfő

drágaságom:)))

Nem bírom ki, meg kell mutatnom nektek, mit hozott ma a futár. Tudom, nem mai csirke, nem is hiperszupermodern, de úgy tűnik, tudja majd a dolgát és klassz fonalakat fogunk együtt gyártani. A legjobb az egészben, hogy kevesebbe került, mint egy középkategóriás csizma.

Még gyakorolnom kell, senki nem mondta, hogy a pedálmunka ilyen nehéz, ma hajtani fogom a la nature az esti film mellett:))) Persze faügyileg még meg kell vizsgálni, valami favédőszer nem ártana neki.

Bocs a csapongásért, asszem szerelmes vagyok beléje:)))



18 megjegyzés:

Ahama írta...

Sok örömet hozzá!
(Neve?, merthogy Gézának is van :) )

Szentpyr írta...

azt elhiszem, hogy szerelmes vagy! csoda egy darab!

Szila írta...

aztaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

KicsiKató írta...

Megtartottuk a névadási ceremóniát: éljen Bözsi:))))

Lányok, csúcsszuper ez az érzés!!! Komolyan, ez a ringatózó mozgás, ami akkor is a lábamban marad, ha eljövök a rokkától... Komolyan hiszem, hogy benne van ez a sejtjeinkben:))

Boldogság vár :) írta...

Pont ilyet láttam Lajosmizsén a buszról leszállva :) Holnap isten bizony bemegyek Verának fotózni és kérdezősködni :)

Waldorf manófaktúra írta...

Erre az érzésre vágyom én is a gödöllői bazár óta. :-)
Neked pedig kívánom, hogy teljék benne sok-sok örömöd, szerelmes pillanatod! :-)

Ariadne Műhely írta...

Hú, már nagyon várom, mi készül rajta. Szép darab. Az én egyik régi rokkám is épp ilyen felépítésű.
Sok jó munkát Bözsivel! Majd kérjük a képeket!

Emőke írta...

Ez egy csoda! A mai világban ilyet szerezni, ügyes vagy!

Zazálea írta...

hát Katókám, ez szerelem a javából,látom én:o)

Elinor17 írta...

Gratulálok !!Nagyon szépeket alkothatsz vele .A pedállal én is küzdöttem .:)Gyakorolnom kellett , mert össze-vissza ment .:))

KicsiKató írta...

Rokkát Verának is és mindenkinek, aki vágyik rá!:)

Gabi, sürgesd meg Balut, nézze meg, mi újság a tieddel! (Vagy legalább csinálj képeket és tedd fel a HKK csoportba, hogy megvizslathassuk!:))

Adri, ha ő nem működött volna, akkor a B terv egy új masina beszerzése tőled:))) Azért elkezdem összegyűjteni rá a pénzt, nincs kétségem afelől, hogy ha Bözsi örömet ad, egy új, praktikusabb-kényelmesebb-funkcionálisabb darab mennyi lehetőséget nyitna meg...:)

Emőke, meglepően sokan fognak rokkát a kezükbe manapság, így előkerülnek a padlásról a rég elfeledett példányok is:))

Zazi, az. Az az igazi, rózsaszín szemüveges, álmaimba beférkőzős...:)

Elinor, mennyi időbe telt, mire össze tudtad hangolni a mozdulataid?:))) (És működőképes az a rokka, amiről anno posztoltál, hogy még kipróbálásra vár?:)

peony írta...

Éljen Bözsi!!!
És, bizony, benne van a sejtjeinkben :-)
Remélem hamarosan találkozhatok a lányzóval...

Verocs írta...

szééééééépe, szép szép :)

Harmat írta...

Gyönyörű darab, sok örömed legyen benne! :)

hortenzita írta...

Azta, te aztán rendesen rárebbentél erre a témára.
Gratulálok az új szerzeményedhez és sok szépet gyártsál vele!

KicsiKató írta...

Anett, nemcsak Bözsi, de ugye már a havernője is esélyes szombatra... bakker, meg kell alapítanunk a Kötő Klubon kívül a Fonó Klubot is:)))

Zita, tényleg rácuppantam a témára, nagyon elkapott a gépszíj (vagy inkább az ékszíj:)))

Zsuzsa, köszönöm! (Ha használod a google analytics-et és megdöbbennél, ki tekergett a blogodon mostanában 20 perceknél hosszabb ideig, az én voltam, alaposan körülnéztem nálad és magamba ittam nem csak a tudást, de a hangulatot is, köszönöm!:))

Veraaaaa, drukkolok a holnapi napodért!!!

Boldogság vár :) írta...

Én Zsuzsa? Nálam tekeregtél, vagy van itt más Zsuzsa is?
Milyen tudást szippantottál magadba? :)

KicsiKató írta...

Harmatcseppek-Zsuzsának válaszoltam a kommentjére:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails