2011. július 5., kedd

velem lehet beszélni...:)


Újabb díj pottyant ma az ölembe, amit ezúttal is nagyon köszönök Jkáldynak!!

A szabályok szerint 12 embernek adhatnám tovább... mi mást is tehetnék, mint újabb 12 embernek felajánlani a blogajánlót:) Ha nem haragszotok, Krisztának, Enn-nek és Andicseknek fenntartunk egy helyet, mert ők jelezték, hogy siettek, de mégis elkéstek, tehát még 9 hely kiadó! A 20 fős tábort pedig heti posztokban fogom bemutatni egy hónapon keresztül.

És ha már ajándék, a facebookon és itt is nyereményjáték érlelődik, szépséges számok vannak kialakulóban, figyeljetek mindkét helyen, ha szeretnétek kicsikatóságot! ;) Vagyis konkrétabban: gyertek facebook-ra, siettessük meg azt a játékot!

9 megjegyzés:

Hesztia írta...

Nos akkor én jelentkezem! :))

Bár éppen nyaraló üzemmódban vagyunk, de tervben egy őszi blogfejlesztés. Úgyhogy kíváncsian várom, hogyan látja az oldalt az, aki nem mindennap látja :DD
Gratulálok az újabb díjadhoz! és mindenképp köszönöm az újabb és újabb lehetőséget.

Erika írta...

Én is szeretnék jelentkezni, mert eddig mindig "lecsúsztam" az általad felkínált lehetőségről!!
Kíváncsian várom a véleményedet a blogomról!!:))
A díjhoz én is gratulálni szeretnék!!!

Enn írta...

Köszönöm előre is. Végre sikerült bekerülni :)
Nálam is van játék, gyertek, még július 15-ig lehet jelentkezni!
http://kirakatom.blogspot.com/

csigaszabo írta...

Szia Kató, én is jelentkeznék, a napokban a lankadás után úgyis feltölteni igyekeztem az újdonságaimat. :)

Tündi írta...

Én is gondolkodtam az előző körben is, csak egyrészt elég kezdő vagyok és nem volt bátorságom, másrészt, nem tudom, hogy kik jelentkezhetnek? Olyanok, akiknek Te már ismered a blogját? Mert az enyémet biztos, hogy nem, de ha ez nem feltétel, akkor szeretnék jelentkezni :).

Editfolt írta...

Na végre, időben vagyok. Én is jelentkezem. Köszönöm a lehetőséget!

Kriszta írta...

Wow, ezt a meglepit!! Köszönöm a lehetőséget és gratulálok a díjadhoz :D

Varróka írta...

Gratulálok a díjhoz!:))))
Nagyon szeretem ezeket a felajánlásaidat :D Klasz dolog Tőled!
Nézegettem én is az utóbbi ajánló felhívását, de annyira friss vagyok még, kezdő blogoló, hogy nem jelentkeztem. Most szívesen részt vennék, de még egyelőre kevés munkám van fent: ha ez egyáltalán nem akadály, akkor hajrá, én is szeretnék élni a lehetőséggel. :D

tormacsillus írta...

Hát, már kétszer lecsúsztam a jelentkezésről, de remélem most még időben vagyok:) Köszi a lehetőséget!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails