2011. június 27., hétfő

csak egy kép...

... ráadásul ennek sincs köze semmiféle kézműveskedéshez, de előbb kiöntöm nektek a lelkem.

Bizonyára feltűnt nektek, mennyire kevés a varrott holmi errefelé mostanság és mennyire sok a kötött/horgolt darab. Sokáig szinte bűntudatom volt a váltás miatt, de meggyőztem magam, amíg nem ebből élek, ez csak egy hobbi, a hobbi pedig az örömszerzésről szól vagy mifene:) Nekem meg most örömet okoz a kötés. A csendessége, a fonalak textúrája, a színek, a kialakuló minta...

De mint mindenhol, itt se fenékig tejfel az élet. Mert a kötés ezeknél sokkal több számomra. Tanít és felhívja a hibáimra a figyelmemet. Hogy legyek türelmesebb; hogy vizsgáljam felül, melyik hiba maradhat és melyik éri meg a több órányi munka visszabontásátt; hogy ne szégyelljek kérdezni és tanulni; hogy ne adjam fel; hogy feszegessem a saját határaimat...

És ez így most jó nekem. Remélem, a varrós olvasóim se pártolnak el tőlem, nemsoká jubilálok is, már megvarrtam a kétszázezer olvasós ajándékot és pár táskaterv is ott lapul a fejemben, de egy ideig még szeretném élvezni a kötőtűk csattogását, remélem, nem bánjátok:)

És ha már kevesebb a varrás, ideje több figyelmet szentelnem a fotózásra, ha úgy tetszik, félrehúzom az ablakon a függönyt, gyertek csak, kukucskáljatok be a KicsiKató-létbe:))
(a képre kattintva az új blogba juttok)
ápdét: valamiért a kép nem irányít át, ide kattintsatok:)


félreértések elkerülése végett: az oldal az amatőr fotóimat tartalmazza majd, a kritikát szívesen fogadom, de ne várjatok profi képeket!:)


15 megjegyzés:

Altair írta...

Kb. amióta itt blogolok olvaslak Téged is! Nincs még egy ilyen segítőkész varrós lány, aki most kötős és horgolós is. Nagyon ritkán teszek megjegyzést, de mindig elolvasok mindent.

Nem hiszem, hogy elpártolnék Tőled, és ezt nem nyalizásnak szánom. :o)

Főkolomp írta...

Én is várom a kötős-horgolós bejegyzéseidet is. Ha nem is hagyunk neked megjegyzést, attól mi még itt vagyunk!!!!
Amúgy most én is horgolós kedvemben vagyok, pont ma nézegettem a Barkán a fonalkákat.
Úgyhogy: csak nyugodtan "fonalazz"!!!

Főkolomp írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
KicsiKató írta...

Nem is hinnétek, mennyire mosolygok most miattatok:)

Köszönöm és szép napot!:))

Kriszta írta...

Amit írni szerettem volna, azt Altair leírta előttem :D
Szinte soha nem szoktam varrni, ahhoz nem értek, tehát nem vagyok "varrós lány", de mindemellett nálam is az elsők között voltál, akiket elkezdtem olvasni, s nem feltétlen a munkáid miatt, bár azok is nagyon tetszenek :) Teljesen egyetértek azzal, hogy a hobbinak az örömszerzésről kell szólnia, ebbe pedig simán belefér bármikor bármilyen váltás!!! Személy szerint én kíváncsian olvaslak továbbra is :)

Gira írta...

Tán csak nem te is elkaptad a "nyavalyát", amiből nem tudsz kigyógyulni? ;) Úgy látszik nagyon ragályos. Már Réka lányom is elkezdett kötni... pedig azt hittem, a gyerekek még immunisak...
Nem baj, nem baj, jobb, mint a kártya... :P

Irenka írta...

Elárulom, én azt hittem, kötős vagy, aki varr is. Úgy látszik egy korábbi kötögetős időszakban találtam a blogodra. :))

MARIKA írta...

Ha valakinek segítségre van szüksége KicsiKató ott terem és segít !
Időt, pénzt, Postára menést nem sajnálva ;)

Szeret másoknak örömet szerezni ,ami neki is öröm .
Gondolom jelszava ,
"Örülök ha más is örül "
Saját tapasztalat :))
Kívánom érezd jól magad a ""fonalazásba""
Sok szép munkát!!

noviamy írta...

Szia!
Amióta blogolok, olvaslak is...
Ne aggódj, "van valami a levegőben", mert kb.1-1,5 hónapja én sem a varrásra koncentrálok, hanem a horgolásra. :)))
Ugyanis tavaly rájöttem, hogy bizony, tudok én horgolni is, nem csak kötni, de akkor még nem igen érdekelt. Aztán elkezdtem a kislányaimnak horgolni virágokat a hajcsatjaikra, és nem volt megállásom. Már elkészült az első horgolt kis boleró, és félig készen van a második is... :)))
Szóval, fel a fejjel! :)))))))))
Ha kíváncsi vagy rá, én miket készítek, és megtisztelsz azzal, hogy benézel majd a blogomba, annak nagyon örülnék. Bár mostanában nem töltöttem fel képeket, de ígérem, az elmaradásaimat pótolom...
http://amy-kreativ.blogspot.com/

Abile írta...

Ahogy írtad is, a hobbiban az a jó, hogy örömet szerez a munkás hétköznapokban. Én is inkább csinálom, amihez épp kedvem van, legyen az kötés, horgolás, keresztszemezés, varrás...
Kívánom, hogy legyen sok-sok örömöd abban amit épp csinálsz, nekünk pedig, hogy olvashatunk róla :o)

Ányi írta...

Szia! Jót vigyorogtam, amit írtál és persze, örülök neki és szívesen meg minden! :)) Tök jó, legalább van valami haszna, mostanában úgyis elhanyagolom. Ez a Pinterest szerintem tök jó(nak tűnik) és biztos sokaknak fog tetszeni, örülök, ha írsz róla! :) Én még ott tartok, hogy kértem meghívót, visszaírtak, hogy rendben,majd küldik,most tűkön ülök és várom :)))
Puszi! Ányi :)))

Piroska írta...

Minden ember változik,vannak új korszakai, új időtöltése, és ez így van rendjén!
Én hímeztem, utána rengeteget kötöttem, aztán sok-sok könyvet elolvastam, majd jött a foltvarrás őrülete.Most úgy érzem: össze kellene önteni az egészet! :D

Ágota-Lencsi Művek írta...

Ha őszinte akarok lenni, akkor minden kötős-horgolós bejegyzésed után kedvet kapok én is hozzá (pedig kifejezetten téli amatőr kötős vagyok és elveszek a horgolós leírásos minták között, mint a hieroglifák). Hidd el nem számít, hogy varrod-kötöd-horgolód a KicsiKatóságokat, nekünk tetszik!:)

norono írta...

Kedves Kató! A szívemből beszélsz! Nagyon így van ez! Az ember változik és ez jó!
Nézz be hozzám, vár egy meglepi!

Andy kuckója írta...

Nem szoktam szólni, pedig olvaslak. Függetlenül attól, hogy varrsz, kötsz vagy horgolsz. Kötni, horgolni nem tudok, de ámuldozni továbbra is jövök a kézimunkáidon:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails