2011. május 14., szombat

visszatekintés

A mai nap fontos, nagyon is:) Szinte napra pontosan 10 éve írtam az érettségiket, ma pedig visszamegyünk a suliba egy kis emlékezésre, hogy aztán fergeteges vigasságba csapjon a nosztalgia:)

Sokat gondolkodtam, számot vetettem az elmúlt napokban, hogy milyen dolgok történtek velem az elmúlt öt évben. A legfontosabb változás, hogy egy évekig tartó, makacs és kilátástalan kórságból sikerült kigyógyulnom, ez meghatározza az egész életem. Hálát adok minden egészséges napért:)

Fontossá vált a KicsiKató-lét is, öt éve még nem hittem volna, hogy itt leszek, hogy ennyien ismernek majd a blogom alapján, hogy lesznek közösségek, ahol be se kell mutatkoznom, csak 'alkotó'-nevet közölnöm...:) Remélem, öt év múlva még többet fog jelenteni a kicsikatóság:)

S ha már alkotás, nyilván nem mehetek bóóóóti táskával, hát varrtam egy 'szerelemgyereket' :) Imááááádom, remélem, ezernyi klassz élményben lesz társam ezen a nyáron! ;)

Szép hétvégét nektek, én mentem mulatni! :))





14 megjegyzés:

Andicsek írta...

fogadd őszinte gratulációmat az összes általad említett emlékhez és eseményhez!:) és egyben jó egészséget sok vidámságot és még több "Kicsikatóságot" kívánok!

Ida13 írta...

Jó szórakozást! Jó reklám lesz a táska a "kicsikatóság"-nak! :)

Strugamano írta...

:))) Veled örülök! Legyen minden visszatekintésed ennyire pozitív!

ccsigaház írta...

jó bulizást! :-)

töpszlívi írta...

Remélem jó lesz a "buli". :)))
Most, hogy így belegondolok nekem nem volt se szakmunkás, se gimis, de technikumos osztálytalálkozóm sem. :(((( Ez van, úgy látszik senki sem kíváncsi a másikra. :(((

Varga Györgyi írta...

Jajj, de nagyon szép lett! Én bizony jövőre már a 20 éves találkozóra megyek majd :O) De a nagyfiam az idén van nyakig az érettségi örömeiben. Jó bulizást neked!

Silerika írta...

Remekeltél ezzel a KicsiKatósággal! Irigyellek, hogy még csak a tizedik!!

Judit írta...

Tényleg nagy idő. Tőled kaptam kedvet a blogolásra. Tudtad?:)

Gira írta...

Jó mulatást! Gyönyörű a táskád :)

RitaFoltok írta...

Mire olvasod a sorokat, már túl vagytok a bulin, mindenesetre jó helyen vagy a világban és tartalommal töltöd meg!
Igen szép a táskád!

Marcsi és Ági írta...

Ó, valaki akkor kéremszépen itt pofátlanul fiatal :-)))) Élvezd a "kicsikatóságot", egészségben és sok további alkotással. Gyönyörű a táskád, biztos Te is és a táska is nagy sikert aratott!
Ági

Kata írta...

Gyönyörű lett a nyári "társad" :)

KicsiKató írta...

Köszönöm, nagyon kedvesek vagytok!

Most egy pár napra elnémulok, irgalmatlan mennyiségű túlóra vár még rám vasárnapig, de aztán jöhetnek a kicsikatóságok ismét:)

Szép hetet nektek!!

Panka írta...

Remelem jol mulattal! A taska nagyooon jooo :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails