2011. május 8., vasárnap

utolsó centiig - ezúttal nálam:)


Gina indította el pár hónapja a játékot, ami elért hozzám is - Monicától nyertem egy csodaszép nyakláncot és zsepitartót, ami már meg is érkezett.

A szabály nagyon egyszerű - akkor jelentkezz a játékra, ha vállalod, hogy ha megnyered, te is készítesz 2 ajándékot. Az egyiket elküldöd nekem, a másikat pedig felajánlod a blogodon nyereménynek... Így minden nyertes két ajándékot készít és két ajándékot is kap. Értitek?Nekem anno nehezen esett le:)

A Gina-féle hivatalos játékszabályok:
1. Bárki játszhat technikától függetlenül, varrhatsz, köthetsz, hímezhetsz,
gyöngyözhetsz, ami csak jól esik, a lényeg hogy a nyereménybe
minél több maradék alapanyag kerüljön !
2. Hagyj itt egy kommentet !
3. A szerencsés nyertes vállalja, hogy 3 héten belül készít két ajándékot.
4. Az egyikkel meghirdeti a játékot, a másikat elküldi nekem.
A meghirdetés után küldöm az ajándékát.
Így a játék során mindenki két ajándékot ad és két ajándékot kap.
(Egy ajándékot ad és kap attól, akinél jelentkezett, egy másikat ad és kap attól, aki nála lett a szerencsés nyertes.) Remélem, érthető :))"
Az én ajándékom egy horgolt neszeszer sk horgolt kisvirággal, remélem, tetszik nektek!

Ha szeretnéd, hagyj itt egy megjegyzést, sorsolás péntek (május 13.) este nyolckor!


10 megjegyzés:

Susu írta...

Nagyon szívesen csatlakozom ehhez a csodás játékhoz. :)

katha írta...

én is én is szívesen jelentkezem- másnál már jelentkeztem de nem sikerült :( reménykedem :)

Huligánlány írta...

No, akkor hajrá! Én is benne vagyok!

Mano írta...

Hú, ez nagyon izgalmas játék! Szeretnék beszállni, hátha :)

norono írta...

Jelentkezem! :-)))

Edina írta...

Jujj de nagyon tetszik ez a csodaszépséges horgolmányod...
Ezért én is jelentkezem, habár én csak szappant tudok csinálni -azt nem mondom hogy maradék anyagból:)-remélem nem kizáró ok...
Max. majd egy régebbi szappanomat felaprítok és abból csinálok szappant:) Persze ehhez az kell hogy én legyek a szerencsés! De nagyon nagyon erősen akarni fogom és meglátjuk...

jKáldy írta...

Szia! Most hallottam először róla és én is szívesen játszanék :)
Julcsi

Julcsi írta...

Szia!
Nem tudom, hogy ez is a blogspot-mizéria miatt van, vagy miért... de én tegnap kommenteltem ide, hogy szeretnék játszani... és most nem látom... szóval, ha még nem sorsoltál, akkor... :D

(amúgy én kaptam róla e-mail visszajelentést, hogy hozzászóltam itt, mert be volt x-elve a kérek értesítést a további kommentekről... szóval tényleg nem értem, mi lehet...)

KicsiKató írta...

Julcsy, nekem nem jött róla jelzés, a blogger-hiba miatt ráhúzunk pár napot, hátha valaki csak emiatt maradna le róla...

Julcsi írta...

ó, jólvan :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails