2011. április 28., csütörtök

szerelem - sokadik látásra

Előre magyarázom a bizonyítványom... Egyrészt sosem voltam rajongója a cicahölgynek, semmiféle HK-cuccom nincs, sőt, egy időben kifejezetten idegesített a létezésével... Aztán megszoktam... Aztán megláttam egy horgolós újságban és elvesztem. Tudtam, szerelmes lettem - de csak a horgolt verziójába:))

Well, I’ve never been a fan of Hello Kitty. I’ve no HK things at home, what’s more, sometime the whole HK-symptom annoyed me. Than I got acclimitized. Than I saw her in a crochet magazine and fall in ove… not for the first but the umpteen sight. :)

Két bökkenővel kellett megküzdenem az elején - sose horgoltam még amigurumit és nem tudok japánul. Márpedig az újságban egy deka angol szó nincs (még betű se), de arra gondoltam, minek nekem ezt érteni, egyszerűen meghorgolom a rajzokat, időközben majdcsak kitalálom, melyik melyik testrész. Jelentem, majdnem mindet felismertem elsőre:))

I had the get over two rocks – I’d never crocheted amigurumi before and couldn’t understand Japanese… and this magazine had no English words or even letters. I decided just crochet the charts without thinking over them – I identified almost all the pieces at first:)

Az orcája hímzésével bajban voltam, még most se tökéletes, de mivel a térlátásom elég gyengus, fogalmam nincs, melyik arcrészt kellett volna arrébb hímeznem, hogy hellokittysebb legyen?
Természetesen masnija is van. És természetesen lila. Ofkórsz. :))

I was in trouble with embroidering her face. My space-sight (is this phrase alive?:) is so bad, I don’t see what should I ebroider at another place… But I think she is similar to the original versions:)

Of course she has a bow. And her dress is purple – of course:)

Na és amikor megláttam a mintát... mondom, annyira csak nem leszek elvetemült, hogy nyakhasítékos rucit horgoljak... Hát... ennyire tudtam ellenállni:)

When I realised the pattern… she had a slash on her dress… thought I’d be crazy to crochet it… but as you see, I did it:)

Ja és csak hogy tudjátok - az én hellokittym nem áll be az egyennevűek sorába, őt nemes egyszerűséggel csak Micókának hívják:))))

And just to know, my cat don’t like similar names… So her name is not Hello Kitty, she is Micóka:)



17 megjegyzés:

Abile írta...

De ügyes vagy! Nagyon jól sikerült! Egyedül a bajuszkája csúszott talán kicsit feljebb, mint kellett volna :o) de ettől egyedi és különleges a Te Micókád :o))

Abile írta...

Az nem semmi, hogy mindjárt 400 rendszeres olvasód lesz!! :o) Ez igen!!

Mamis írta...

Nagyon tetszik!!

nöné írta...

Tündéri lett, nagyon ügyes vagy!

Edina írta...

Tényleg nagyon ügyes vagy:)))

Szila írta...

Nem hiszed el, de én is épp ezzel a hellokittyvel szemezek....................vannak ilyen amigurumis (így kell írni?) újságjaim, és azok között is egy hellokitty-s szám, a gyerekemnek nagyon tetszene:))))

Szóval Micóka nagyon helyre kis figura!!!!!!!!!!!!

escargopotte írta...

gorgeous ! congrat's !

Barbaral írta...

Hát bevallom, jelenleg is egy Hello Kitty-pólóban üldögélek a gép előtt:)))
Pedig 10 évvel ezelőtt rosszul lettem, ha 40-hez közelítő nőket láttam ilyen cuccokban. De akkor még nem volt meg a lányom:)))
És úgy tud örülni mikor egyformába öltözünk. Az más kérdés, hogy én mennyire érzem hülyén magam:))))))

Lényeg a lényeg: Micóka nagyon helyes lett. Talán az orrát feketével és kicsit lejjebb, de így is első pillantásra felismerhető. Nagyon ügyi vagy!

Ja és a hangulat kedvéért:
Hello Kitty játssz most velünk,
Hello Kitty úgy szeretünk,
Veled vidámabb az életünk...

KicsiKató írta...

Köszönöm nektek!

Jaaa és a fülei se szimmetrikusak, csak ügyesen rejti a masni:)) De nem baj, szeretem így is (azért sokkal könnyebb bármilyen más arcot hímezni - legalábbis nekem -, ha nem kell alkalmazkodni egy adott formához:)

Abile, köszönöm! Pont jókor jön, hogy nyertem legutóbb a Gina-féle utolsó centiig játékban, így jövő héten én indítom:)

Escargopotte, thanks for visiting!:)

Betsy írta...

Hello Kitti fan-nak én sem mondhatom magam, de a mára egész jól kibékültem a figurával... viszont Micóka -mint általában a KicsiKatóságok- első látásra szerelem! :) Gratulálok hozzá! :)

töpszlívi írta...

Mi tagadás, igen csinosan fest Micóka. Nagyon jól áll neki a masni. :)))))

Jutus írta...

Gyönyörű lett a micókád,nagyon ügyes vagy!!!:))

csipkebogyo írta...

Nagggyon jó lett! Szerintem ezek a japán ábrák annyira jók, hogy nem is kell hozzá szöveges magyarázat. Még ha elsőre bonyolultnak tűnik is érdemes egy kicsit elmerengeni rajta és kiderül, hogy nem is annyira az.

KicsiKató írta...

Igen, pont ugyanígy vagyok a Burda leírásokkal:) Először az is japán - vagyis kínai:)

Sofie írta...

Nagyon jó lett! Ügyes vagy!

Enn írta...

De édes kis cicus :) Az ilyet sajnálnám otthon hagyni egyedül :D

Csilla böködéje írta...

Micóka cuki lett. Nekem kefejezetten tetszik, bár hasonló érzésekkel bírok a HK cuccokkal szembenmint te, de ez tényleg más.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails