2011. április 12., kedd

blogajánló, vol. 8. :)

Álomjáró-Bozsomati már a nevében felkelti az érdeklődést, de blogjára érve se csökken a lelkesedés. Dolányi Anna idézetével indítani kifejezetten szívemnek kedves, és a tartalom is méltó a foltvarrókhoz:) Táskák, neszesszerek, minden, mi szem-szájnak ingere, de van itt gyöngyfűzésen át a horgolásig sok minden:))

Hermike blogja csupa nőiesség és csillogás, ami nem is csoda, lévén egy gyöngyfűzős blogban járunk. És én egytől egyig csodálom a gyöngyfűzőket, tudom, hogy a szomszéd fűje mindig zöldebb, de apró csodákat gyártanak ők még apróbb gyöngydarabokból... Hermikénél is szebbnél szebb nyakláncokat-medálokat-mindenféléket találtok!

Boldogság vár blogja még nem túl régi, mondjuk ovis korban van:))) Nagyon szép keresztszemes munkái vannak, de találunk nála más kézműveskedéseket is. Az pedig kifejezetten tetszik, hogy nem csak vár, de ad is, vannak nála minták, ötletek, menjetek és köszönjetek be hozzá is!

Honfivikit (is) régebb óta olvasom. Szeretem a történeteit, az alkotásait, bár mostanában nem sok kreatív bejegyzése volt, de az vesse rá az első követ, aki többet alkot (hát nem én:))) Jó olvasni, néha akár képektől függetlenül is:))))

7 megjegyzés:

Huncutkacérna írta...

Szia Kata!

Az eredeti "reklámozhatlak" résznél nem tudtam kommentet hagyni, ezért jöttem ide.
Én is szívesen jelentkeztem volna erre a lehetőségre, de nem volt bátorságom...
Ha lehetséges, én is szeretnék élni ezzel a lehetőséggel, ami nagyon- nagyon kedves gesztus tőled!
Köszönöm, üdv: Ágota

KicsiKató írta...

Egyelőre rengetegen jelentkeztek, de hamarosan nyitok egy új kört, amire lehet majd jelentkezni!

Álomjáró-Bozsomati írta...

KicsiKató! Nagyon nagyon köszönöm! :-)

Hermike írta...

Jaj de izgultam:-))))
TÉNYLEG NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

honfiviki írta...

Most olvasom, hogy én is bekerültem a válogatódba :) :) :) Nagyon örülök neki, bár mostanában tényleg kevés a kreatív bejegyzés, sőt mióta dolgozom a bejegyzés is :(
Na de igyekszem belehúzni és millió puszi a "reklámért" :)

KicsiKató írta...

Hát kérem, aki jelentkezett, az sorra kerül előbb-utóbb:))))

Nagyon szívesen mindnyájótoknak:))

Boldogság vár :) írta...

Jujj, de szépeket írsz rólunk :D Nagyon aranyosan fogalmazol, "ovis kor"... hát igen :D De növögetek :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails