2011. január 21., péntek

Szerintetek?

Olyan batagell problémán rágódok egy ideje, el se hiszem, de érdekel a véleményetek.

Először is leszögezném, hihetetlen örömmel tölt el az érdeklődésetek, hogy nem a fióknak írogatom a posztokat hétről hétre... Ezt "viszonozván" azt gondolom, nem kevés give away-t hirdetek. Nem akarom magam fényezni, de tény, hogy jobban szeretek adni, mint kapni. Én is sok játékra jelentkezek, ha épp olyan korszakomat élem... Viszont ha jelentkezek, általában azért teszem, mert tetszik a nyeremény és tűkön ülve várom a sorsolást, hogy kiderüljön, én nyertem-e.

Most először nem értesítettem ki a nyeremény nyertesét, aki 5 napja nem jelentkezik. Tudom, nem a világvége és talán közbejött neki valami, de nagyon szeretném, ha olyan helyre kerülnének az ajándékok, ahol nagyon örülnek neki. (jajj, azért remélem, hogy itt nem erről van szó, csupán közbejött valami a nyertesnek és elfelejtett visszanézni azóta).

Summa summarum, kérlek, nyilvánítsatok véleményt, ti mit tennétek a helyemben? Én személy szerint azt gondolom, nyereményt készítek (nem két perc alatt......), posztolok, sorsolok, hirdetek... és tényleg nem tudom eldönteni, jogos elvárás-e cserébe, hogy legalább maguktól rájöjjenek a nyertesek, nyertek... Jobb oldalon felül van egy közvéleménykutatás, szavaznátok egyet, hogy megtudjam, ti mit gondoltok?

Köszönöm, szép hétvégét nektek! (Á, csak vicceltem, jövök hétvégén is, majdnem készre varrtam tegnap este 3 táskát, lesz köztük nyeremééééééény is:)

22 megjegyzés:

Amaranta írta...

Szia!

Elhiszem, hogy nagyon csalódott vagy, mert izgulsz, talán jobban mint a nyertes, hogy postára adhasd a nyereményt. Én várnék a helyedben néhány napot még, mert magamból indulok ki, lebetegedtek a gyerekeim, és egy hétig a net felé sem tudtam nézni, azt sem tudtam milyen nap van. Nem ismerem azt aki nyert, de talán vele is ez a helyzet.

Gaby Erika írta...

Nálam is volt játék, négy nyertessel. Úgy vártam a nyertesek jelentkezését, mint egy gyerek a karácsonyi ajándékokat! :)
Volt akit én értesítettem, pár nap után, a blogján, hogy nézzen be hozzám mert vár rá valami, és tényleg örült a nyereménynek!
Volt, hogy nyertem egy játékban, és tényleg elfelejtettem már mikor is van az eredményhirdetés, de mikor megtudtam, mert nekem is a blogon keresztül üzentek, kimondhatatlanul örültem.
Tehát, szerintem az még nem gond, ha hagysz egy értesítő kommentet az illető blogján. Viszont ha akkor sem jelentkezik… hát sorsolj újra.
Sok sikert! :)

Monica írta...

Én szólnék neki, mivel tényleg nem lehet tudni, mi történt!
Sokszor nagyon váratlan események érik az embert, amire nem lehet előre felkészülni! Csak reménykedjünk, hogy jó dolgok történtek vele és nem valami nagyon rossz!
(Azért ha újra sorsolnál, én biztos megint itt leszek :)

KicsiKató írta...

Ok, végülis értesítettem, nincs is itt tragédia, de ettől független tényleg kíváncsi vagyok, ti mit gondoltok, szóval csak szavazzatok bátran, hogy tudjam, ti hogy szoktátok ezt lebonyolítani:)

dióhéj írta...

Nehéz kérdés ez, ahogy maga az ajándékozás is az. Nemigen szoktam jelentkezni ilyen játékokra, nem azért, mert nem tetszenek az ajándékok, sokkal inkább azért, hogy nyerjenek olyanok, akik nem varrnak maguknak. Akármilyen szép a mások által varrt ajándék, a saját holmikat sem tudom hová tenni, szóval lehet, hogy én is ajándékot hirdetek nemsokára, habár szerintem inkább anyag, vagy újság lesz. Öt nap nekem sok, mert itt dolgozom egész nap a gép előtt és két-három óra monoton munka után tartok egy kis pihenőt, varrós blogokat böngészve. Másnak öt nap talán kevés, mert egy héten egyszer-kétszer jut gép elé, akkor pedig nem feltétlenül a blogolással van elfoglalva, szóval szerintem türelem, még akkor is, ha érthető a csalódottságod.

dióhéj írta...

jahogy szavazni kell...na megkeresem hol van a nyomógomb :)

Csilla írta...

Szerintem is bármi közbe jöhetett. Én is van, hogy csak hetente egyszer eszmbe jut, hogy jé én jelentkeztem, nem volt-e vajon sorsolás, nem volt-e szerencsém, főleg ha hosszú átfutású a játék, annyi minden van az ember fején, hogy ki is mennek az ilyen határidők a fejéből. Mondjuk akiknél játszani szoktam azokat olvasom is áltatlában rendszeresen, fent vannak a bloglistában és egyből látom az eredményt. amikor nálam volt játék és értestettem e-mailben, gratuláltam a nyreményéhez :) szavaztam.

Csilla írta...

Ja és én is csak akkor jelentkezem ha tetszik a felajánlott nyeremény csak azért, hogy részt vegyek nem jelentkezem.

Bea írta...

Általában csak ott jelentkezem játékra ahol rendszeres olvasó is vagyok, így a frissülő bloglistámban látom a sorsolás eredményét is.
Attól függetlenül tényleg közbe jöhetett valami:)
Sajnos nem nagyon szoktam nyerni...

Altair írta...

Dióhéj megjegyzésének elejével értek egyet, én sem jelentkezek soha játékokra, még ha ilyen szépséges nyeremények is vannak, mint itt. :o) Pont mert tudom, hogy egy hónap alatt elfelejteném, hogy hova tettem kommentet és talán én is így megbántanék valakit, és azért is, mert jobban szeretek "névtelen" maradni a neten. És kicsit zavarban is érezném magam a kitüntetéstől és sajnálnám a többieket, akik szintén vágyakoztak és nem nyertek. :o)

Ettől függetlenül nyertem már mint rendszeres olvasó és megadtam a címem, mert nem akartam megbántani a sorsolót és igazából titokban nagyon is örültem a kisorsolt könyvnek. És volt már, hogy rendeltem a blogos ismerősöktől. :o)

A másik része viszont hogy most pl. nem voltam idehaza és a családi pihenés alatt bizony egyszer sem neteztem, még az újévi üdvözleteket se néztem meg három hétig, nem is győztem szabadkozni és még 361 bejegyzést kell visszaolvasnom. :o) Szóval szerintem ne keseredj el, még várj pár napot, esetleg szólj neki, ha van blogja.

lomaquilt írta...

Én eleinte jelentkeztem és nyertem is. Egy tűpárnát és kulcstartót. Megköszöntem és azóta is becsben tartom. Amit kapok azokat külön tárolom azaz nem ajándékozom tovább! Aztán sokszor jelentkeztem, de soha nem nyertem (mindig figyeltem a sorsolást!)Hogy valaki nem jelentkezik, annak lehet pl. az is az oka, hogy sokáig nem nyert és nem figyelte, hogy mi van. Ha viszont a leveledre nem válaszolt, akkor inditanék egy ujabb játékot, hogy a nyerő nem jelentkezett, de ha a sorsolásig jelentkezik akkor még megkaphatja.

Zsuzsa írta...

Szia Kató, nekem is van blogom, és volt már szülinapja is, meg kerek bejegyzések is...és én is elgondolkodtam, hogy csináljak-e játékot. Aztán összeszedtem a tapasztalataimat és úgy döntöttem nem. Egyik ismerősöm, aki kb 2-3 éve blogol, és összesen 7-8 állandó olvasója, a 100. bejegyzéskor egy táskát ajándékozott annak, aki állandó olvasó lesz, és hagy egy kommentet, hogy melyik alkotás tetszik a legjobban. Hirtelen 50-60 között lett az állandó olvasóinak a száma. A játék vége óta ugyan megmaradt a sok állandó, de már tuti nem olvassák, mert 1-1 poszthoz 1-2 hozzászólás van csak. Összegezve: v annak akik azért hirdetnek játékot, hogy népszerűsítsék a blogukat. És vannak, akik mindenféle játékra beneveznek, belefeccölnek egy csomó időt, energiát...és a legtöbb játékról el is feledkeznek...Lehet, hogy rosszul látom: azokat akiket szeretek és olvasok, játékok nélkül is olvasom; egy táskáért, gombolyag fonalért... nem smúzolok senkinek...

Cserny Laura írta...

Szia!

Régebben én is hirdettem egy pif játékot lelkesen jelentkeztek rá de összesen egy embernek tudtam csak ajándékot adni , mert a másik két jelentkezőről nem tudok azóta sem semmit pedig kb. 2-3 hónap eltelt azóta.
Laura

Gira írta...

Nekem is rosszul esne (vérig sértődnék :) ), de szerintem az ilyen lelkületű emberkéknek , mint én (vagy te is? )úgy fair meghirdetni a játékot, hogy a hirdetésbe azt is beleírod, hogy kísérjék figyelemmel, mert a nyertes nem lesz értesítve. Ebben az esetben teljesen jogos és megalapozott a későbbi szankció. Így viszont én is kiértesíteném... fájó szívvel :)

töpszlívi írta...

Én is nagyon elkeserednék. :((( Hagynék egy értesítést neki, aztán, ha akkor sem reagál, akkor második sorsolás. :))))
Zsuzsa bejegyzésével egyetértek abban, hogy tényleg ne az ajándékért legyen valaki állandó olvasó. Bár lehet, hogy nem úgy kellett volna meghirdetni, hogy a rendszeres olvasók játszhatnak. Játszon aki szeretne, és ha tetszik amit látott visszajön később is. :)))

micuska írta...

Dear Kató, I feel free to talk to You.
Szóval, nekem blogtalannak eddig 2x volt olyan alkalmam, h. valakit megajándékozzak, és mind2x én kutattam fel a szerencsés nyertest nem kis munka árán. Nem is gondoltam mögé, de a kommenteket olvasva:...akkor... lehet, h. nem is akarták az én ajándékomat, csak azért fogadták el, h.....? Hmmm.
Szavaztam is.

Ami írta...

Itt vagyok én is, az elveszett nyertes...
Kató - szerencsémre - nagyon kedves volt, és hagyott üzenetet a blogomban. És én kimondhatatlanul örülök a nyereménynek! Még most sem hiszem el, hogy az enyém lesz .(bámulatos, hogy mire vagytok képesek, nekem 0 a kézügyességem)

Kató tudja már a konkrét okat, hogy miért nem jelentkeztem, és remélem megérti. És nagyon kedvesek vagytok lányok, hogy megértőek voltatok.
(Zárójelesen megjegyzem, hogy rendszees olvasója vagyok a blognak, elvileg látnom kellett volna a frissüléseket, de gyakorlatilag mégsem... :(
Én is tanultam az esetből.

dióhéj írta...

egyébként egy kicsit én is magamba szálltam, szeretek külföldi blogokat is olvasgatni és az egyiken jelentkeztem egy játékra, ahol gyönyörű anyagok voltak, hagytam is megjegyzést, nem kellett linkelni a saját oldalon és hát vissza sem találok már, pedig nyitogatom napok óta az összes külföldi blogot, aminek olvasója vagyok...ejj...

F.Gina írta...

Ezért teszem ki az oldalsávba azokat a játékokat, ahol jelentkeztem :)) Így biztosan nem felejtem el a sorsolást megnézni. Bár elég ritkán nyerek.
De igaza van a lányoknak, két-három hét elteltével nem biztos, hogy mindenkinek eszébe jut visszanézni. Ha valakit bloglistáról olvasok, akkor időnként lemaradok egy-egy posztról, viszont személytelennek, bár kényelmesnek érzem, hogy a readert használjam. (Tegnap 100-ból 4 látogatómnak volt neve.)
Szóval nem baj, ha értesíteni kell a nyertest, attól még biztosan örül a nyereménynek :))

Zsuzsa írta...

Dióhéj, lehet hogy ezt keresed?

http://paper-and-string.blogspot.com/2011/01/january-2011-freebie-day.html

dióhéj írta...

Zsuzsa, köszönöm szépen, de nem...vagyis legalábbis azt hiszem, ide nem jelentkeztem, szép színes vásznak voltak, mintásak és a hajóutat a nyertesnek kell fizetni...azóta sem találom :)

Zazálea írta...

én vagyok a rossz példa, teljesen elfelejtkeztem egy játékról, ahová pedig bejelentkeztem, valahogy azért rám bukkant a hirdető, rendes volt nagyon, én magamtól.... ugyan

de mást mondok, szintén negatív példa, szintén magam: van,amit még nem küldtem el, felajánlás volt, nagyon kínos...

Hát, hogy lássátok, ilyen is van, sőt, mi több, én ilyen vagyok. :o(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails