2011. január 17., hétfő

hímzett tetejű doboz - Nr. 1:)

Na nem azért ő az első, mert bárhol is a legjobb lenne, sokkal inkább azért, mert ő az első hímzett tetejű dobozom.

Már rég vágyakozva néztem a szebbnél szebb darabokat, számomra Barbi és Unikat a követendő példakép ebben a kategóriában, csodás dobozokat hoznak létre! Amikor hónapokkal ezelőtt elkezdtem hímezni a Ninától vásárolt fonallal ezt a kis képet, még nem tudtam, mi lesz belőle, de végül kibökte: doboztetőre kerülne. Nem ellenkeztem, gyorsan befestettem lazúrral egy fadobozt, kerestem egy csipkét, organzaszalagot, ragasztót és pikkpakk kész lett.

Khm, legközelebb talán kicsit több időt szánok rá, van mit tanulnom még a témában, de mint tudjuk, csak az nem hibázik, aki nem dolgozik, igaz?

Nem mellesleg ő az első próbababa, az új sátorban készültek a képek, semmiféle utómunkát nem végeztem rajtuk, csak kollázsba rendeztem őket.


16 megjegyzés:

Ibcsy írta...

Nekem nagyon tetszik! A kis kép csodás:-)

Manka írta...

Tetszik a hímzés,nagyon szép kis minta,és tetszik az első dobozod is!
A kép is milyen jó lett, úgy tűnik megérte a fáradozást a sátor :)

(Marcsi és Barbi dobozait én is mindig ámulva nézem....)

aniko66 írta...

Nekem is készülőben az első doboz! :) Már "csak" egy kis idő kellene - azért adtál egy kis lökést a befejezéshez! Nagyon helyes lett a tied!

Gaby Erika írta...

Nagyon szép lett! Imádom én is a dobozkákat!

KicsiKató írta...

Legyen ez a hímzett tetejű dobozok éve, mit szóltok?:) Mindenki kezdjen el-fejezzen be legalább egyet:)))

Svetlana írta...

Very beautiful!!!

Gaby Erika írta...

OK, én benne vagyok!

katha írta...

pompás kis darab lett! :)

Barbi írta...

Mélyen megtisztelő, hogy én vagyok az egyik etalon. :) Pirulok! :)
Szerintem csodás lett, főleg, hogy ez az első ilyen. Írtad, hogy látszanak a tű nyomai. Hátul, míg várom a száradást körben le szoktam néha csipeszelni a szélét a munkának, bár ez is meglátszik néha. Esetleg a szemközti oldalakat vékony cérnával összefűzheted (pinkeep kategória alatt a blogomon van link erről). Vagy egyszerűen súllyal lenyomatod. :) Gyönyörűek a színek is! :D

Barbi írta...

Ja, nálam tuti lesznek újabb dobozok! Tegnap előtt készült el egy kis cupidós! :D

Mammka írta...

Hú,de gyönyörű!!!!!!!!!!

Nina írta...

Olyan jól néz ki, nagyon eltaláltad a díszítettségét is :)

Sofie írta...

Nagyon szép lett, ügyi vagy!

En - Hababann írta...

Első próbálkozásnak nem rossz ;) Majd lesem a többit, hogyan alakulnak.

Cinella írta...

Gyönyörű lett ez a doboz! :-)
Annyira tetszenek. Már olyan sokszor elterveztem, hogy én is csinálok, de nem merek belevágni.
A mintát esetleg elkérhetem?Szivesen elkészíteném én is. Köszönöm.

Cinella

KicsiKató írta...

Cinella, elküldtem!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails