2011. január 16., vasárnap

dobpergés....

... szokásomtól eltérően nem húzom sokáig az időt; a jelentkezők neveit nyolckor a neszesszerbe dobtam, nemrég pedig kihúztam a nyertest:


Gratulálok!!! Írnál egy emailt a címeddel?

Köszönöm mindannyiótoknak a játékot és a hasznos tanácsokat! Nagy vonalakban összegyűjtöttem a tippeket:
- lehetőleg napfényben, fehér vagy nyers háttér előtt (pl. polár)
- ablak előtt vagy ablakpárkányon
- daylight izzó az esetleges megvilágításhoz vagy fehér neon
- Digitális fotózás kezdőknek c. könyv:)
- nappali fényben vakuval
- fehéregyensúly megfelelő beállítása

Remélem, egyre jobb képeket fogtok itt találni, igyekszem fejlődni ezügyben:)))

ps.: Akik nem nyertek, ne aggódjanak, nemsoká játék lesz a facebookon egy KicsiKató táskáért! Úgyhogy gyertek és lájkoljátok az oldalt, le ne maradjatok!

14 megjegyzés:

Bernadett írta...

Gratulalok.:)

dióhéj írta...

Mi az a daylight izzó...tudja valaki?
A nyertesnek gratula :)

KicsiKató írta...

Olyan speciális izzó, aminek a fénye a nappali fényhez hasonló. Főleg a keresztszemezők körében elterjedt, sokan emellett böködik az x-eket.

KicsiKató írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
KicsiKató írta...

http://www.e-kucko.hu/webshop/index.php?main_page=index&cPath=273_280

Mák írta...

gratula!...úgy látom ezek a pirosak váratnak magukra:D

Ányi írta...

Gratula a szerencsésnek és fogadja mélységes irigységemet :D
KicsiKató, készen vagyok a leírással a világosításhoz:
http://gimpraffe.blogspot.com/2011/01/fotok-utolagos-vilagositasa.html
Sok sikert!

KicsiKató írta...

Ányi, egy angyal vagy! (egyébként az egyik idei fogadalmam, hogy végigveszem a gimpes leckéid, arra jutottam, ha ennyire sok mindent lehet vele kezdeni, ráadásul ennyi magyar nyelvű tut van hozzá, tökéletes lesz, hogy kiművelődjem:))

Mák, ami késik, nem múlik!:) Kezdd el kicsiben a pirosítást, előbb-utóbb ott lóg majd a válladon az a piros táska:)

Betsy írta...

Gratulálok a Nyertesnek és irigykedem... :)

Manka írta...

Gratulálok a nyertesnek !

töpszlívi írta...

Gratulálok a nyertesnek! :)))

Sofie írta...

Gratula a nyertesnek!

Ami írta...

Jujj, de jóóó! itt vagyok én, jócskán megkésve :((

KicsiKató írta...

:))) A lényeg, hogy ideértél! (Bár szerintem néhányan már eljátszottak az újrasorsolás gondolatával...:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails