2010. szeptember 7., kedd

adhatok ajándékot?

Mivel elmaradt az augusztusi give away, így ebben a hónapban két ajándékot sorsolok. Hasonló a struktúra, de mégis más:) Nincs más dolgod, csak elővenni egy virtuális cetlit és a "kék" illetve "piros" jelszavak bemondásával beledobni azt a megfelelő kalapba:) Egy jelentkező - egy cetli, arra kérlek, csak az egyikre jelentkezz, hogy mindenkinek ugyanannyi esélye legyen!


Az első csomagban 15 négyzet van (14x14 cm), 3 Venus osztott szálú hímzőfonal, 30x30 centis fehér színű aida (1 cm-en 4 öltés) és egy felvasalható lepke van.
A második csomagban szintén 15 négyzet, 3 hímzőfonal, 30 centis halvány beige színű aida (1 cm-en 5,5 öltés) és egy felvasalható maci towel felirattal.

(Az sem baj, ha még sose keresztszemeztél, a nyertes kérésére mini online keresztszemes a tanfolyamot is tartok, ez ne tartson vissza senkit:)

Jelentkezési határidő: vasárnap, szeptember 12. 12:00:)


135 megjegyzés:

Veronika írta...

szi!

Szeretnék jelentkezni és a kulcs szavam a KÉK. Nagyon kíváncsi vagyok és köszönöm a lehetőséget!
Blogomom is hírdetem a játékodat!
Vero

Cucu írta...

Nekem a PIROS a favorit :D

Silerika írta...

Micsoda gyönyörűséges ajándékok, ezt nem lehet kihagyni! Kék, ez nem kérdés nálam!! Köszönöm a játékot, talán-talán...! :o))

micuska írta...

Névnapom alkalmából szeretnék a PIROSra nevezni.

MARIKA írta...

PIROS! reménykedek hátha a névnapomon még nyerek is :))
"hmmm milen jóóó is vona ":)))
Köszönöm a játékot !

Kata írta...

Én is köszönöm a lehetőséget!!!
Pirosat választanám :)

Bodjas írta...

Szia!
Én a pirosra szeretnék benevezni!

Szilvácska írta...

Szia! Én is szeretnék jelentkezni a játékra: Piros.

Zazálea írta...

Kék! :o))))

csipkerózsika írta...

Piros piros piros..:))

KicsiKató írta...

... háromszor is piros?:)

Jandó írta...

Hú, de izgi. :) A pirosra pályáznék.

Szilvia írta...

Szia!

Én piros cetlit dobok be!
Köszi a játékot!
Szilvi

Carrie írta...

A piros a kedvenc összeállításom! Most már csak azért szurkolok, hogy neyrjek is :-DDD

Cinella írta...

Szia, én a kéket választom a lánykám miatt. Az Ő nagy kedvence mostanság ez a szin.
Cinella

Rita írta...

Piros!!!! De mindkét csomag fantasztikus, boldog lehet aki megnyeri! Köszönjük!

ccsigaház írta...

Piros...de jó lenne...de csak halkan mondom, mert már van egy kék táskám Tőled...

Berry írta...

Kék! Az a pillangó mesés! Köszönöm, hogy játszhatok!

Szegusz írta...

Én a pirosért küzdenék! :)

Anna, írta...

Pirosat please, pirosat. ki is varrom!

Strugamano írta...

Drága Kató! Őrizd meg a jó szokásodat! Ennek mi nagyon örülünk! :))) Ahogy elnézem a kékeknek nagyobb esélyük van, én mégis a piros csomagra vágyom.
Szóval: PIROS. A titkolózásos micsodádra már nagyon kiváncsi vagyok! :))

Piroseper írta...

A piros csomagért jelentkeznék. :)

Csilla írta...

Kinem hagynám. És persze, hogy a PIROS :)

Dia írta...

Én is szeretnék játszani és én a pirosat választanám.

nöné írta...

Bár én ritkán hímzek, még ritkábban varrok, de szívesen játszok, nálam a KÉK a nyerő!

Lara írta...

Szeretnek jelentkenzi a jatekra.A pirosat szeretnem.

Erzsébet írta...

Én a kékre jeletkeznék. :-)

Sziranszki írta...

Piros! Szeretnék játszani! Köszi

Tímel írta...

Piros:)

Emese írta...

Szia!
Én is szeretnék játszani és a színem a piros.
Köszi,

hanga írta...

Szeretnék játszani :)
Nagyon nehezen döntöttem, de végül győzött a józan ész (előre tudom már, hogy télen a PIROS-ra leszek éhes lelkileg).
PIROS PIROS :)


ééés cserében szeretettel látlak az én játékomon Téged/benneteket:)

L.Julcsi írta...

A pirosat szeretném :)

Lidércke írta...

Kék, kék, kék! Jaj, de aranyos vagy! Köszönöm a lehetőséget. :) És most drukkolok magamnak. :D

Ida13 írta...

Piros
Köszi

inecsg írta...

Gyönyörűségesek!
KÉK csapatban állok sorba!

Ibcsy írta...

A macinak nem lehet ellenállni:-) Piros:-D

Ibcsy írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Christine írta...

Erre a játékra nem lehet nem jelentkezni... Nekem a KÉK a kedvencem:)

Julcsi írta...

Még van kedved játszani is? Tündéri vagy!
Piros:)

csipkelelkű írta...

Jaj, nemtom, nemtom... Szeretnék jelentkezni, a maci miatt a pirosért. (Huhh, leírtam. Nem volt egyszerű választani :)

kökörcsin írta...

KÉK!

Leki írta...

Kékre jönnék én is.
Szép mosolygós napokat!

soli írta...

Nagyon kedves tőled ez a játék is. Az én színem a KÉK! :-)

Cserfescsillag írta...

Szia!
Én a PIROS-ra szavaznék, de nem volt egyszerű döntés. :)

Kati írta...

Mind a kettő nagyon csábít, és nehéz is a döntés. Ezért kiszámoltam, mint a gyerekek az oviban. PIROS lett a nyerő.
Köszönöm.

Mázsa Viki írta...

Én is szeretnék jelentkezni, én a kéket szeretném.

csigaszabo írta...

Elvarázsolt a PIROS. Kedvem is van kipróbálni a keresztszemezést a varrás mellett :)

Miss Scotty írta...

Szia!

Mindkettőn nagyon szép, de mégis a KÉK színű csomagot választanám.

Köszönettel

Scotty

Judit írta...

kék:)
nagyon kedves vagy, hogy megint ajándékozol:)

Bebi írta...

Szia!
Én is ringbe szállok. PIROS
Gyönyörűek...

Névtelen írta...

PIROS a nyerő nálam, de a KÉK is nagyon jó lenne :-)Köszi a játékot!
Zsu (nem tudok névvel küldeni megjegyzést)

nana56 írta...

Köszi a lehetőséget.
Kéket szeretnék, mert a lepke is nagyon tetszik.

Hajni írta...

Szia!
Örülök minden játéknak, így a tiednek is!
Már én is töröma fejem egy saját játékon. :)
Köszi a lehetőséget! Én a kéket választom.

Hajni írta...

Szia!
Örülök minden játéknak, így a tiednek is!
Már én is töröma fejem egy saját játékon. :)
Köszi a lehetőséget! Én a kéket választom.

bamboo írta...

Szia!
KÉK az én színem!

Anice kötős blogja írta...

Azóta szoktalak nézegetni amióta kötött igyekezeteket(Gratulálok!) is látni nálad
de ezek a csomagocskák nagyon guszták, és nagyon néha varrni is szoktam jelentkezem a " PIROS" szóval a játékodra!

Edige írta...

Bár tőlem szokatlan, de most mégis a kék csomagra jelentkeznék. Köszi a lehetőséget!

Szömörce írta...

Szia!

Piros:)

maggomboc írta...

Szia! Bár jóval kisebb az esélye, mégis a pirost szeretném :)
Köszi

SDAnita írta...

Szia !
En a pirosat szeretnem :-)
Koszi a lehetoseget !

Gira írta...

Szeretnék jelentkezni a kékre... bár ahogy elnézem, az esélyek nagyon esendők :)

Anna írta...

Milyen igényes válogatás! A pirosat szeretném!

Henkó írta...

Szia!
Én a pirosat szeretném megnyerni!

Mona írta...

Piros, piros, piros, háromszor is piros! :)) Dalra fakasztott a játékod!

Erzsébet írta...

Szia!
Én is szívesen jelentkezem, és PIROS :-)
Köszönöm a lehetőséget! Babyka

Körmi írta...

hááát a KÉKet ki nem hagynám!! :P szeretnék jelentkezni a játékra! :D

Susu írta...

Szia!
Nem lehet ellenállni a lehetőségnek.
Az én kulcsszavam a PIROS. :)

Jánosné írta...

Szeretnék jelentkezni én is .Piros. Köszönöm:zibi

Márti írta...

Én is szeretnék játszani és persze nyerni is ;) - a kék csodára nevezek be!!! :))))
Köszönöm szépen a lehetőséget! :)

Monessa írta...

Köszönöm a lehetőséget! KÉK a színem!Szép a lepke!:)

Betsy írta...

Köszönöm az ismételt lehetőséget a játékra! :) A piros csomag nagyon tetszik :)

lapappilon írta...

szia
jövök én is játszani
a piros csomagért szállok ringbe!

Ili írta...

Én is a kékre szavaznék!!!
És szeretnék játszani!

Névtelen írta...

Én a PIROSAT szeretném! Külön köszönöm, hogy "névtelenként" is játszhatok! :) Móni (monikukacfotoprizmaponthu)

Ányi írta...

Ó, de jópofa ez a játék! Kösziiiii :)
Én a PIROS-ra szavaznék :)

Jucus írta...

Olyan aranyos a bejegyzésed címe! Nem is lehet ellenállni a felhívásodnak!:o)
Én most piros-párti vagyok, hogy felvidítson!

Judit Gödről írta...

Hú! nagyon szeretnénk a KÉK-et ( a Panna lányomnak az tetszett jobban :) )
Köszi a játék lehetőségét!

Orbis írta...

Nagyon, nagyon szeretném a PIROSakat :)

hopuka írta...

Hátha egyszer nekem kedvez a szerencse... a PIROSra jelentkeznék!

Cecii írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
rojalka írta...

Piros! :)
Bedobva!
Köszönöm a lehetőséget!

rojalka írta...

Piros! :)
Bedobva!
Köszönöm a lehetőséget!

martilein írta...

Én is szeretnék játszani a KÉK színnel :-))

Csilla írta...

Kék, a pillangót nagyonnn szeretném. Ha nem én nyerném tudnál egyet nekem is szerezni? Cserére vagy bárhogyan.

Tűsarok Foltvarróklub Pápa írta...

Szia!
Mi is a kékre szeretnénk jelentkezni!:)

Margó írta...

Játszani szeretnék:))

A pirosat szeretném.....

Köszönöm a lehetőséget!!!

fgg írta...

Szia! Szeretnék a PIROS csapatba jelentkezni! Köszönöm. :)

Mammka írta...

Hű,KicsiKató!Te vagy az őszi tündér?:)
Én most a piros jelszóval jelentkeznék.Kékem sok van.
Milyen jó ötlet ez a fajta ajándékcsomag!!!!!

Alice97 írta...

Szia én is szeretnék jalentkezni a KÉK csapatba köszi:)

rozandi írta...

Ha nem gond, újra játszanék veled! És most KÉKET mondok. Pirosat már kaptam Tőled! Köszönöm szépen!

Gaby Erika írta...

Szia,
Játszanék én is a piros csomagért, már rég volt mikor utoljára keresztszemeket varrtam, de most megint meghoztad a kedvemet ezekkel a csodálatosa anyagokkal és fonalakkal.:)

Bastia írta...

Én is jelentkezem és a kéket választom a lányom kedvéért :)

Zizi írta...

Ajaj, nehéz választás, de én a PIROSRA szavaznék. És köszi a lehetőséget. :DDD

Németné Adri írta...

Szia!
Én is jelentkeznék. És mivel a kék a kedvenc színem, így a KÉK ajándékot választom, ha nyernék.

Németné Adri írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Erzsébet írta...

Sosem játszottam még,ez az első,a KÉKet szeretném.
1lil1

Marijja írta...

Szuper kis játék....hisz játszani jó!
Kék párti vagyok!
Köszönöm a lehetőséget!

Fércművek írta...

Piros.

Köszönöm a játék lehetőséget. Kevésszer játszom, de ennek nem tudtam ellenállni. :)

Jutus írta...

Én is nagyon szeretnék egy ilyen csomagot kapni!!!:))
A második csomagot szeretném megkapni,ha nyernék!:))

smarties írta...

Én a pirosra szeretnék jelentkezni, hátha nyerek.

CsákniR írta...

Piros, ha már így 101. vagyok.

rozfi írta...

Mondanám, hogy kék (újabban imádom a kéket), de a maci miatt az én cetlimen az szerepel: PIROS. :)

Abile írta...

El sem hiszem, hogy ideértem időben :o)) A KÉK csomagot szeretném örökbefogadni! :o))

Petit Ange írta...

Szeretnék én is jelentkezni, és a kéket választanám! :)
Köszönöm a lehetőséget!

Ani írta...

Szia! Én is szívesen játszanék. A KÉK-et választanám :)

Gabriella írta...

Pirosra jelentkeznék. Köszönöm a lehetőséget!

Noyka írta...

Ohh milyen sokan jelentkeztek már, biztos nagyon boldog vagy h ennyi érdeklődő van. Én is csatlakoznék hozzájuk, és a pirosra szavazok. Köszi a játékot!

aniko66 írta...

Nagyon jó kis csomagokat készítettél, én a kéknek nagyon örülnék! :)

diusbd írta...

Piros, piros, piros! :))
Én is harcba szállnék! :))

martimez írta...

piros :)

medolin írta...

A pirosat szeretném, de nagyon-nagyon!

Judd25 írta...

Szia:-)
Nagyon tetszik mindkét csomag, de a kéket szeretném, ha rám kacsintana Fortuna:-)
Kinn vagy a blogon:-)))

Timici írta...

Milyen szuper szettek, nehéz választani.:o) Mivel a kedvenc színem a kék, így ebbe a kalapba szeretnék bekerülni. Köszönöm a lehetőséget, üdv.
Timi

Virag írta...

ponsedboSzervusz!

Virág vagyok, másodikos. Az anyukámmal és a mamámmal én is sokat kézműveskedek; varrunk, gyöngyözünk, festünk, szalvétázunk. A kedvenc színem a kék, és szeretnék jelentkezni a játékra.

PBea írta...

Szia!
A pirosat szeretném:)))
Köszi!
Bea

Bodnár Gréti írta...

Én is a pirosért küzdök!
:D

latinka írta...

Én is szeretnék játszani a kék csomagért!

Kozi írta...

Majdnem lemaradtam!
A KÉK-re szavazok!
Köszönöm a lehetőséget!
Kozi
www.kozi-keresztszemes.blogspot.com

tHs írta...

pirosat ide nekem :D

Krisztina írta...

KEK
koszonom a lehetoseget

fxtina írta...

Piros a nyerő nálam! Még sosem keresztszemeztem, de nagyon megtanulnám... :D

Moncsi írta...

Szia!
Én is jelentkeznék a játékra, a pirosat szeretném. Hátha...
Moncsi

Nina írta...

Kék :)) Köszi a játékot, és sok szerencsét mindenkinek!

batorba írta...

Köszönöm a játék lehetőséget...utolsó pillanatos vagyok...:-))) Ha hihetek a számoknak akkor én lettem a 124. kommentelő....ha szépen összeadom a mesebeli 7-et kapom...ami talán még jót is jelent.:-)))
A pirosat választom.:-))

LAndi72 írta...

Szia!
Én is szeretnék jelentkezni. A PIROSra "szavaznék".
Köszönöm a lehetőséget.

Bernadett írta...

Meg idoben jottem jatszani.:)Csodas dolgokat lehet itt nalad nyerni.Remelem en leszek a szerencses.:)
http://betikarauski.blogspot.com/2010/09/ajandekok.html

Udvozlet.:)
Betti

kisgekkó írta...

mindekét csomag csodás ajándék, de én a KÉK,KÉK,KÉK csaomgot néztem ki._:)

Skorpiocska írta...

Kék és pillangó ez nálam nagyon be jön így erre jelentkeznék! :-)

judit.6 írta...

Kék, ez nálam sem kérdés. :)

Tigrislilijom írta...

Piros. Köszönöm a lehetőségetn :-)

Cecii írta...

KÉK!

Kaoka írta...

Hűha, majdnem lemaradtam. Ha még nem késő, akkor szeretnék a kékre jelentkezni. :)

daire írta...

Én a PIROSat választom. :)

Attilalívia írta...

Szia!
Én is neveznék és pirosra ;-)
Üdv Lívi

Attilalívia írta...

Hűűű most nézem a dátumot :-DDD ezzel csak egy kicsit késtem el :-DDD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails