2010. augusztus 19., csütörtök

Trinity Shawlette - done

Hát íme, az első kendőcském:)
Here's my first shawlette:)
minta: Trinity Shawlette
méret: 125x67 cm
súly: 53 g
fonal és kötőtű: Rikker-féle egyágú gyapjú, saját festés (Colombus); 4-es körkötőtű
Talán be kellene vezetnem a fenti száraz tényadatokon két újabb kategóriát is:
Mosolyfokozat: 5/4 :))
Észlelések (~jegyzetek):
- horgolótűs befejezés sokkal lazábbra sikerül (továbbiakban is alkalmazni!!)
- talán nem árt visszabontani a sort, ha a végére kiderül, eltévesztettem. Jó, jó ez így is, első kendőnek elmegy, de bontani nem felesleges.
I'm going to use two more category:
Happiness level: 4/5 :))
Notes:
- I can do ending much more loose with crochet hook
- maybe I should start again the raw if I see I was wrong. I like this shawl, but starting over is not unnesecessary.

19 megjegyzés:

nöné írta...

Nagyon helyes vagy benne:o)
Jó a horgolótűs is, de a másikat próbáltad már: 1 s, 1 s, mindkettő visszatesz a bal tűre és összeköt, *1 s, majd a jobb tű mindkét szeme vissza a bal tűre és összeköt*,* * közötti rész ismétel. Nem kell őket szorosan kötögetni, ez is nagyon klassz lesz. Régebben én is horgolótűztem, de egy ideje már ezt alkalmazom.

KicsiKató írta...

:))

Próbálgattam ezt is egy pár szemes próbadarabon, de elég feszes lett. Gondolom ez is majd gyakorlás kérdése, hogy megfelelő legyen a leláncolás, nem?

ercsu27 írta...

Hú, de belejöttél!:-) Klassz lett, ügyes vagy!

Silerika írta...

Nagyon ügyes vagy!! Te is jól beleszerettél a kötésbe, akárcsak én! Gyönyörűséges kendőcske, és milyen jól áll! :o))

micuska írta...

Jaj, de jó! Ez is gyönyörű! Már gondban voltam, h. mi van, ha mégsem zöld lesz a ruhám a lagziban, de látom, bármit vehetek, Tőled kapok színben hozzá illő kendőt.

Vera írta...

Nagyon szép lett, jó a színe is , ügyes vagy

Csilla írta...

Nagyon belejöttél! ez is remeke lett!

ElizAniko írta...

Jajj nekem , most tisztára besárgultam az irigységtől.
Csodaszép ez a sál !

Ja, és tessék mosolyogni !

Ibcsy írta...

Gyönyörű lett!! Ez nem ér:-))A végén még elcsábulok a kötés felé, így sincs semmire időm:-(( Nem baj,majd jövök e te szépségeidet csodálni.

Zazálea írta...

MI az, hogy jó ez így, jó ez így... még annál is jobb! Jó a fonal színe, formája, mintája és jó vagy te is, igen.

Gira írta...

Te aztán gyorsan haladsz az úton :) Gyönyörű lett! Mennyi fonalat evett meg a kicsike?

Barbi írta...

Kató! Ez olyan gyönyörű lett! Nagyon csini vagy benne! :)

Kalex © írta...

Micsoda KicsiKatós mosolygós-merengős arc... :o) tetszik! "Csuda" jól áll ez a szépséges kendő, annyira te vagy! Pusz

Chookyblue...... írta...

lovely shawl.........

KicsiKató írta...

Ibcsy, kössünk üzletet, te jössz ide gyönyörködni a köteményekben, én meg megyek hozzád a gyöngyeid miatt:))

Gira, ha igaz, hogy a Rikker egyágú 300 m / 10 dkg, akkor cirka 160 méternyi van benne (53 g).

Chookyblue, thanks for coming!

Lányok, köszönöm, én így még sose vártam a borongós őszi napokat...:)))

Gira írta...

Ja, bocs, bamba voltam, az adatokat átugrottam első olvasatra :)

Kicsianya írta...

Nagyon szép lett ez a kendő,izgalmasak a színátmenetek, sokkal szebb, mint az enyém!:)

Mosolyrend Évi :) írta...

Aranyos vagy a kendőcskédbe!
Nagyon klassz lett!

Kriszti írta...

Nagyon tetszik ez a kendőd is.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails