2010. augusztus 2., hétfő

nincs egy táskám...

... ez volt az első gondolataim egyike, mikor kiderült, idén (is) fellépünk Apostagon, a nagyonsokadik Ladik - keresztény könnyűzenei fesztiválon. Először 1998-ban léptünk erre a színpadra és azóta kisebb-nagyobb változásokkal minden évben ott volt a zenekar.
I felt I didn't have a suitable bag for myself, when I realised we'll have our ordinary concert at a Hungarian Christian festival. We sang there in 1998 at first, since than we have a number there every year.
Így hát kénytelen voltam táskát varrni, fekete-zöld párosításom még úgyse volt. Egyszerűen beleszerelmesedtem, először egymással szembe akartam rakni a madarakat, de mindenképp távolodni akartak. Kicsit messze, de mégis örökre összekötve a virág levelein. :)
So I had to sew a new bag, I hadn't had black-green one. I just fell in love with it, at first I wanted to put the birds in front of, but they wanted to have a little distance. Far away a little bit, but interwoven for a life on the leaves of flower. :)


17 megjegyzés:

Anna, írta...

Hú de szép lett!!!

MARIKA írta...

Biztos jól érezték magukat a madárkák is a fesztiválon !
Jó táskát varrtál :))

Anna, írta...

Apropó, valahol a neten meg lehet hallgatni titeket? Így is örülnék neki...

Jandó írta...

Biztos idén is jó volt a koncert és a fesztivál is. Régebben sokszor voltam a Ladik fesztiválon, és nagyon szerettem. (Épp a napokban derítettük ki Ancsival, hogy honnan is ismerünk téged mindketten.:) )
A táska gyönyörű lett.

micuska írta...

Ó, a LADIK! Ki sem merem mondani, mikor, amikor Levikém volt 4 hónapos, léptünk fel. De biztosan találkoztunk, mert az már az intervallumodon belül van.

Ida13 írta...

Ez nagyon jó lett!!!
Büszke lehetsz rá!
Nem is tudtam, hogy te énekelsz.:)

Névtelen írta...

A táskád gyönyörű lett! Mi az a Ladik fesztivál? És hol lehet a zenekarotokat meghallgatni? Zsuzsi

bruercsi írta...

Óóó, de szép lett! Nagyon tetszik a madarakon kívül a virág inda-minta

KicsiKató írta...

Nagyon köszönöm a kedves szavaitokat!:)

Egyelőre hanganyagot nem tudok mutatni, már ritkán lépünk fel (én konkrétan három éve énekeltem utoljára szervezett keretek között...), de ha valami csoda folytán megkapjuk az idei anyagot az apostagiaktól, mindenképp megmutatom:)

Jandóóóóóóó, micsoda fura fordulat! Közönségként vagy fellépőként vettetek részt? Én 2006-ig minden évben ott voltam, énekeltünk nagyszínpadon, templomban és a malacsütés mellé is beosztottak minket egyszer:) És ki az az Ancsi?

Micuskaaaaaa, veled is újabb összefonódás? Te hol énekeltél? Valami miatt egyébként ismerős voltál, de azt hittem, csak a megnyerő arcberendezésed miatt:) Ezek szerint mégsem (csak) azért:)

Ida, bizony, de még mennyit... Mostanában megint pacsirtásodom:)

KicsiKató írta...

Zsuzsi, ne haragudj, kimaradt a válasz egy része. A Ladik fesztivált az apostagi ificsoport hozta létre, talán '96-ban, célja az akkoriban csak itt-ott lézengő keresztény könnyűzenészek összefogása. Mostanra azért elég színes lett a paletta, idén pl. beleestem egy funky-blues-zenekarba, kár, hogy holnap már fel is oszlanak (becsszóóra nem a rajongásom miatt:))))

Bruercsi, mostanában nem tudok nem tekeregni a varrógéppel, ez van most bennem.

Edige írta...

Nagyon csini lett!

Jutus írta...

Gyönyörűséges madárkákkal biztosan jó volt a buli!!!:))

Kalex © írta...

Nagyon szép lett az új táskád, és az új hajad, húúú nagyon csajos! Tetszik! :o)

bubi írta...

Ha egyszer úgy alakulna az életünk, hogy meg akarnál lepni valamivel, akor egy ilyennel tedd, csak fedeles legyen, hosszabb füllel... :oDDD

De szép is lenne.

Piszke anyóca írta...

Ó, be szép! :))))))))

Zazálea írta...

Friss, üde, kicsikatós, tetszik is, mit ne mondjak!

micuska írta...

A BTK(Barátok Temploma Kórusa)-ban énekeltünk 2002-3ig. Na, meg a Sz.Vera uncsitesója vagyok. Az angolkisasszonyok óta full kereszttesója is, és lehet, h. vele is láttál együtt, jártunk a lovardába sportolni régen, stb...
Az arcberendezésem? Megsúgod a megnyerő részletet, hátha valamivel kihangsúlyaozhatom, mert mostanság nem naon sztek tükörbe se nézni.
Egyébiránt melyik kreatív tev. a fő profilod? Mert amiket eddig láttam, azokban profi vagy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails