2010. augusztus 15., vasárnap

elmaradt fotók

A múltkor említett, de fotózásra alkalmatlan sötét lila színű táska, ami jövő héten Párizsba viszi kirándulni újdonsült gazdáját:
This is the bag I wrote about, couldn't take a better photo. It will take its new owner to a trip to Paris:
És a kettes számú sál, amin újra tanultam a sima és fordított szemeket:
And scarf number two, which helped me to learn again the simple and purle stitches:
minta: Cat's paw
méret: 155x32 cm
súly: 78 g
fonal és kötőtű: Rikker-féle egyágú gyapjú, saját festés (Bolero italporok); 6-os körkötőtű

6 megjegyzés:

Vera írta...

Nagyon szép a táska, jó a minta is benne.Guszta a sál, szine a kedvenc szineim közzé tartozik

Ibcsy írta...

Tetszik a táskád.Jó ötlet, ez a minta:-))És a sál, az mesés!!! Gyönyörű a színe:-)

bruercsi írta...

Nagyon szép a táska, de az a sál... Egy kis cuki, finom kis darab. ...és még hordani is tudod! Sajna én nem vagyok alkalmas rá...

Gira írta...

úgy látom, tényleg csodákat lehet művelni az üdítőnek szánt alapanyaggal. Itt a falusi boltban nem találtam, pedig 1 kg Rikker fonal vár festésre. Viszont van tojásfestékem... szerinted az is működik, vagy maradjak a ruhafestéknél?

KicsiKató írta...

Gira, én úgy olvastam valahol, működik. A helyedben levágnék pár méter fonalat és azon próbálnám ki. De ha gondolod, veszek neked bolerót és elküldöm postán vagy jövő vasárnap, ha el tudsz jönni!

Lányok, köszönöm a dicsérő szavakat:)

Leki írta...

Gyönyörű ez a sál!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails