2010. július 4., vasárnap

újra itt:)

Egy kisebb lakásfelújítás miatt elmaradtam a júniusi give away-jel, de már itt is vagyok vele. Már egy hónapja tervezem ezt az ajándékot, Murphy törvénye szerint Géza pont akkor betegedett meg, mikor hímezte őket nektek... így kevesebbet tudok ajándékozni, de azt annál nagyobb szeretettel!

S hogy mit fundáltam ki? Címkék fáradt rózsaszín, halvány almazöld és bézs virágos anyagokon:) Rajtuk a feliratok: hand made; Tőlem Neked; szeretettel; made with love; kézzel készült. A hátuljára kétoldalas vetexet vasaltam, egyszerűen fel kell vasalni a célterületre. S hogy mit kell tenned érte?


Csak hagyj egy kommentet szerdán, azaz hetedik hónap hetedikén este hétig, akkor fogom kisorsolni a nyertest!


55 megjegyzés:

Hajnoca írta...

Nagyon szuper ötlet.
... és nagyon szépek is.
'Ez" Tőlem, Neked! :-D Szeretettel.

Lidércke írta...

Itt toporgok. :) Köszönöm a lehetőséget!

Mammka írta...

KicsiKató!Ez zseniális ötlet!!!!!Jelentkezem szeretettel!:)
Te milyen szép csendben voltál a lakásfelújításban,én meg itt telekürtölöm az oldalamat.:)

Edina írta...

Hogy ez mekkora ötlet!!!! Én is sorba állok érte :)

Teca írta...

Jujj, de szeretnééém! :)

Edina írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Honfi Viktória írta...

Nagyon helyesek! És aznap van a nagyfiam szülinapja!
Talán dupla találat lesz!
:)

MARIKA írta...

ÉÉÉnnnis ittt vagyokkk :)!!!

Ezt a jó lehetőséget nem szabad ki hagynom Kösz a lehetőséget !

Amelie írta...

Mióta Döme és a többi Naffejű Mackó megkapta a címkéket, azóta fáj a szívem hasonlókért. :)

Hencsilli írta...

De jó ötlet! Szeretném őket magamnak :D

Lara írta...

En is jelentkezek :)

napcsi írta...

Csuda egy ötlet:-) Hogy mik meg nem bújnak a buksidban?:-)

Melinda írta...

Ohhh,de jó lenne:)Én is szeretnék jelentkezni...köszi a lehetőséget!:))

bsi írta...

Nekem is nagyon tetszenek, csakúgy, mint a többi munkád! Kérlek, fogadd el egy "ismeretlen ismerős" őszinte elismerését ötleteidért, sokoldalúságodért,ügyességedért!
Üdvözlettel:bsi

rojalka írta...

Jelentkezem én is!
Nagyon tetszenek!

Kriszta írta...

Wow, nekem is nagyon tetszenek :))

Kata írta...

Köszönöm a lehetőséget, élnék vele :)

Emese írta...

Nagyon tetszenek, én is szeretnék kapni ilyen címkéket.
Köszi, Emese.

Betsy írta...

Uhh,de jók! :) Énisénis szeretnék játszani! :)

Carrie írta...

Ó, én is jelentkeznék. Köszönöm a lehetőséget.

Ida13 írta...

Hagytam kommentet. Köszi.

Mano írta...

Ez valami csodás!

Névtelen írta...

Szia! Azt hittem nyaralni mentél, azért nem írsz posztot. Közben pedig szép csendben gyártod a cukiságokat :-P Én is szeretnék ilyeneket! Zsuzsa (nem tudok google fiókkal kommentet küldeni :-( )

Petra írta...

Nagyon szeretnék én is ilyet! Köszi a játékot!

ccsigaház írta...

Úgy is szabad játszani, ha egy gyönyörű táskával büszkélkedek egy hónapja? :-)

kastanie írta...

Óriási ötlet! Nagyon tetszik.

Évi kreatív oldala írta...

Én is beállok a sorba. Köszönöm a lehetőséget! :)

Anita írta...

Nagyon örülnék az ajándéknak! Köszönöm, hogy gondoltál ránk!

soli írta...

Ez nagyon kedves ajándék. Szeretnék is indulni érte.

Szegusz írta...

Én is szeretném... :)

Magdi írta...

Nagy ötlet! Én is itt vagyok!

Kiskalács írta...

Teccik teccik!!!
Én is pályáznék rájuk!
Köszi a lehetőséget. :)

Anita írta...

Tetszik nagyon! Hátha kedvez nekem a szerencse... :)

Edige írta...

Hogy ez milyen nagy ötlet!!! Benevezek én is, hátha szerencsém lesz...

Jutus írta...

ÉÉÉÉnnnnn is nagyon szeretnémmmmm!!!!:)))

Cucu írta...

Nagyon tetszenek :) Milyen jó lenne nekem is :)

peony írta...

Jujj, ezek klasszak :-)
Én is szeretném ;-)

Lilla írta...

Nagyon szép kis címkék!

eli írta...

Hu de szuper dij...remelem en nyerek:-DDD

bubi írta...

július az én hónapom, most volt a szülinapom. :o) szóval beállok a sorba. :o)

helen írta...

Jeleeeen :)))

Julcsi írta...

No, ha adtál nekem még egy esélyt a kommentelésre, akkor muszáj jönnöm:)))
Elsőre nem jött össze:(

Dia írta...

hű, de szuper az ötlet és a kivitelezés is!

Erzsébet írta...

Jelentkeznék - így az utolsó pillanatban még. Nagyon jó ötlet, nagyon tetszene :-)

Zsuzsi írta...

igazán ötletes!

lomaquilt írta...

Nagyon szépek, jelentkezem!

Katus írta...

Nagyon ötletes. Jelentkezem én is a játékra. :)

maggomboc írta...

Szuper ötlet. És persze szurkolunk Gézád egészségéért is (önző módon én épp azért, hogy mihamarabb hasonló szépségekkel állj elő - még ha nem is kisorsolni, csak megmutatni).
Persze ha már esély van hozzájutni...:D

Zilla írta...

Nekem is nagyon tetszenek, játszanék értük!

hildiko írta...

Klassz és ötletes.
Üdv: Ildikó

Ágnes írta...

Óóóó, hát ezek nagyon bájosak. És a színek is szuperek.

Enikő írta...

Hűha :P Ha nem látom a hosszabbítás bejegyzését lemaradtam volna :D Így viszont jeletkezem. Nagyon szépeket alkotsz, és a címkék és szuperek! Bár hozzám utaznának :P

micuska írta...

Minő szerencse! Nem maradtam le. Pedig a Csiperó miatt ide se jutok.(kifulladós smiley)

Sofie írta...

Hú, de mázlim van, hogy hosszabbítottál :-) Szeretnék is is jelentkezni, sz ötlet szuper! Köszi a lehetőséget!

Strugamano írta...

Nekem is nagyon tetszik! Csöndesen beállok a sor végére. Hátha...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails