2010. május 17., hétfő

hétvégi mérleg

- 1 véradás - 3 donor, aki vészhelyzet esetén kap belőlem
- közvetlen utána egy nagy rohanás az eső miatt
- ennek következtében kb. 100 méteren 3 ájulás
- maradék időben (nappali sötétségben) varrt falvédő, aminek több fotójával nem sokkolnálak titeket. Randa idő van, gondolom ezzel nem mondok újdonságot senkinek:)

Fotó híján csak elmesélni tudom, hogy egy mozdonyból és két szerelvényből álló vonatot applikáltam egy 140x60 centis falvédőre, alkatrészei zsebként funkcionálnak. A többi motívumot (bárányfelhők, napocska, kerekek) szabadgépi-tűztem. Erős zsinór füleket kapott, hogy telepakolva is vígan roboghasson a falon:)

Ps.: Ne tessenek tévesen leszűrni, hogy nem adok több vért, amint letelik a türelmi idő, már megyek is. Murphy egyébként is már megint működött, 29-ből 14-en adtak először szombaton, végig biztattam minden ismerőst, aztán meg tessék:) Tehát a jótanácsaim: ne futkorássz véradás után, mert a vérnyomásod olyan hullámvölgyeket jár be, ami földre kényszerít:)

Well, this wasn't an ordinary weekend. I gave blood (don't know is there a special phrase for it in English?) and because after that I run, I swooned three times in 100 meters... It wasn't so funny, but don't think I will never give blood again, just have to be more careful with tearing about:))

At the leftover time I finished a wallhanging, but I'm not able to do a good photo... here in Hungary we have the umpteen wet and windy days. You should believe me I appliqued an engine with two carriages, and free-motion-quilted the other shapes like clouds, sun and wheels.

9 megjegyzés:

helen írta...

Szegényke :( Azóta ettél jókat és finomakat és jobban vagy, remélem. Nálam futkorászás nélkül is szinte biztos az ájulás utána...

KicsiKató írta...

Igen, köszi, bár még nem százas azért... Nem tudom, hogy ez az akkori fizikai állapot következménye, vagy annak, hogy a volt sulim udvarán, a szakadó esőben ájuldoztam, miközben volt tanáraim támogattak több-kevesebb sikerrel. Mindenesetre életre szóló élmény maradt:)

Főorvos doki néni azt mondta, ez adottság, elájulhat a 120 kilós férfi fekve is, van, akinek aztán meg se kottyan. Nekem pihenni kell utána jó sokat és olyan jóllakottan menni, amennyire csak tudok.

Mammka írta...

Kató!!!!te jó ég!!!!!3x ájultál el?????Ki szedett össze? Nem lett bajod??????
Nagyon bátor vagy!!!!!Férjem is nagy véradó. Nekem nincsen miből adni,nekem is alig van.:(

ccsigaház írta...

ajajj! Vigyázz magadra! különben én is gondolkodom, hogy véradó leszek...

Csigi írta...

Én is rendszeresen adok vért. Az orvosok először mindig megijjednek, hogy minden ok lesz-e velem, mert én alapból nagyon sápadt vagyok, de ők ezt nem tudják. Mindig itatnak előtte velem colát :) Eddig még sosem volt bajom.
Te is igyál sokat előtte, és a cola is tényleg sokat segít.

Czkriszta írta...

Köszönöm a donorok nevében.Bennem is nyolc ember vére csörgedezik! ;o))

bruercsi írta...

TE HŐS! De tényleg!
Tőlem nehezen vesznek vért a laborban, de adni sajna, nem is adhatok! Pedig jó érzés lehet tudni, hogy életet menthetsz, nem beszélve róla, hogy a Te véred is frissül minden alkalommal, és még át is vizsgálják, ha baj van -esetleg- időben tudomást szerzel róla és tehetsz ellene...
Na, de kérem!!! Nincs jobb dolgod ilyen nehéz program után, mint egy ekkora falvédőt varrni? Nem lehetett volna, mondjuk, egy neszit???? :)

Sofie írta...

Jó érzést vért adni, sajnos én eddig csak egyszer tapasztalhattam.
A falvédő pedig szuper lesz!

Rebecka írta...

So sorry to hear about your experience when you donated blood. I donate blood in the USA, and I was wondering how much they take from you during a donation in your country. Also, we are required to sit down and eat cookies and drink juice for at least 15 minutes after your donation of blood. You should feel proud, because you did a good thing. Sorry you didn't feel so good after it.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails