2010. május 3., hétfő

anyák napja, 2010'

Remekül sikerült! Picit korábban kész lettem az ajándékokkal, így már használatba tudta venni anyu - FGina leírása alapján készült egy terítő a mosógépre...

This Mothers' Day was so nice... I finished the presents a little bit earlier, so my mom could use it on Sunday. I sewed a cover for the washing machine - used FGina's tut...


... és egy a szennyestartóra. Anyagfalásnak szántam, picit sikerült is, de még rengeteg kék anyagom van (ami felttébb érdekes, tekintettel arra, hogy nem igazán szeretem a kéket:)))
... and one for the hamper. I wanted the use as many blue fabrics as I can... Well, I still have more than enough - it's funny, because I do not really like blue:)))


És szerencsére virágokból sem volt hiány, ez mind-mind a délelőtti piacolás eredményeképp vánszorgott velem haza:)))
And fortunately I bought lots of new flowers in the morning at the market:)))



16 megjegyzés:

Ibcsy írta...

Én imádom a kéket:-) Nagyon jók lettek, és a virágok is gyönyörűek! Biztos nagyon boldog volt az Anyukád.

MARIKA írta...

Nagyon jók lettek!
Szép ajándék Anyukádnak :)
A kék nekem se nagyon jön be hidegnek érzem :( (nemtom mér)
Én szombaton piacoztam ,nem én hoztam a virágot, hanem a virág hozott engem :))

Csilla írta...

Nekem sem kimondott színem a kék, de ezek a terítők szépek lettek nagyon, ügyes vagy!

bubi írta...

Csudálatos!
ami meg a kéket illeti, az már csak egy ilyen sunyi szín. nem szereti az ember, mégis folyton belopódzik az életébe, én is így v'ok ezzel. :o)

bruercsi írta...

Nagyon szépeket készítettél Édesanyádnak!!

Ili írta...

Gyönyörű lett! Biztos nagyon örült anyukád.

Barbi írta...

Kató! Ez gyönyörű lett! Hogy örülhet Édesanyád! :))

Piky73 írta...

Milyen szépséges lett! Nagyon kedves anyák napi ajcsi :)

ccsigaház írta...

wow, gyönyörű!

Dia írta...

Woooow! Imádom a kéket és ilyen sokat sokféleképpen kombinálva főleg! :-)
Nagyon gyönyörű lett!

Ida13 írta...

Furcsa dolog ez a színekkel. Mert nekem is vannak színek, amiket nem nagyon szeretek úgy általában, de szívesen használom azokta pwmunkákhoz. Aztán vannak azok, amelyeket szívesen viselek és használok a mindennapokban, de képtelen vagyok használni a pw-nél.(pl.barna)

KicsiKató írta...

Köszönöm a dicsérő szavakat! Anyunak is nagyon tetszik és annyira kis snassz terítőcskék voltak eddig használatban, igazán megérdemelt valami KicsiKatósat:))

Marika, én is kb. így jártam, visszaszaladtam tejért, és kénytelen voltam még vagy 6 tő virágot venni:))

Egyébként próbáljátok ki ezt a mintát, tényleg trükkösen egyszerű:)))

szkornelia írta...

Nagyon szép lett, tetszenek ezek a kékek.

Silerika írta...

Nagyon szépek lettek! Én egy kékmániás nőszemély vagyok ám, ezzel engem is levennének a lábamról! :o)

F.Gina írta...

Ó, de nagyon örülök, hogy ilyen szépet varrtál :))
Nem is értettem ma, hogy a látogatóim egyharmada tőled jött :))

KicsiKató írta...

Gina, nagyon jó kis tut lett, köszönöm!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails