2010. április 27., kedd

vékony a határ...

a wip* és az ufo* közt... Nálam most több pályázó is jelentkezik egyik-másik címre, pedig eddig nem igazán voltam híve a befejezetlen dolgoknak. Ehhez képest most félkészen vár egy keresztszemes hímzés (mert nekem ki kell próbálnom az anyagsütést...), egy gyöngyös medál peyote technikával, a horgolt táskám bélésre vár (igen-igen, még mindig...), negyede kész egy csipkesálnak, ötöde egy szintén csipke mintájú, de mohair vastagabb sálnak)...

Ezen felül bontatlanul várakozik a nemrég vásárolt wigjig táblám és egy rakat fonal, mindenképp kell egy táskát kötnöm/horgolnom egy június eleji esküvőre (mert hát ki látott olyan szégyent, hogy bolti táskával menjek). Jut eszembe, a ruhám anyagát megvettem, már csak meg kellene varrni addig (mert hát ki látott olyan szégyent, hogy bolti ruhában menjek) ésésésésés még sorolhatnám:))))

Mentségemre szolgál egy lassan egy hónapja tartó makacs nyak/lapockafájdalom, ami egy szimpla elalvásnak indult, de olyan nagyon ragaszkodik hozzám, hogy időről időre újra beáll a nyakam. Így aztán kicsit kötök, kicsit hímzek, kicsit ezt, kicsit azt, hogy egyik se ártson:)))
nagyon-nagyon-nagyon félkész...

Vera is játékot hirdetett, ugorjatok át hozzá a képre kattintva!


*wip = work in progress, azaz félkész munka, amin azért dolgozgatunk...
*ufo = unfinished object, azaz ami már veszett fejsze nyele, jó ideje nem nyúltunk már hozzá...


10 megjegyzés:

Ida13 írta...

Bíztatásnak vedd: nem is olyan hosszú a listád. :)
Kitartás. Minden nap csak egy kicsit, de azt mindenképp!

MARIKA írta...

Jaj szegénykém nem is sok az elkezdet,és nem be fejezet munkád van :) Az enyémet látnád!!
Tessék menni dokihoz !!!

kaccat alkot írta...

Lassan de biztosan elkészül majd minden :-)
Próbáltál már masszőrhöz menni? Szerintem sokat tudna segíteni, ha találsz egy igazán hozzáértő gyógymasszőrt. (Én nem hittem benne, egészen addig amíg egyszer egy hasonló miatt kínomban el nem mentem)

Abile írta...

Szerintem pont az a szép a sokféle hobbiban, hogy mindig azt csinálhatod, amihez épp kedved van! :o) Ebben csak az a sürgető, ha időre kell elkészüljön valamelyik ... :o))

nöné írta...

Légy üdvözölve az ufo ill. wip gyártók táborában:o) Egy cipőben evezünk:o)

KicsiKató írta...

Köszi lányok:)

Én csak azt nem szeretem a sok wip-ben, hogy csomó ideig nem készül el semmi... és produktum függő vagyok, kell, hogy gyönyörködjek a kész holmikban:)

Azért picit vigasztal, hogy ti is belekezdtek sok párhuzamos projektbe:)))

nöné írta...

Ahogy ígértem, Baboo megmérte a nagyi-takaróját, 641 gr-ot nyom a 110x110-es kisdrága.

Edina írta...

Nem akarlak riogatni, de tessék elmenni a dokihoz, ha már ilyen régóta "elfeküdted" a nyakad! Igaz nem tudom voltál-e már. Nálam így kezdődött egy nyaki trombózis. Én is úgy gondoltam, hogy elfeküdtem a nyakam, elmentem dokihoz, különféle krémeket adott, hogy kenegessem, de mind hatástalan volt. Ez így ment másfél hónapig, mire elküldött ultrahangra, és ott kiderült, hogy 80%-osan elzáródott a nyaki erem. Azóta jártam már így a bokámmal is, sajnos hajlamom van rá :( Úgyhogy tessék vigyázni!!!

Kalex © írta...

Én elsősorban jobbulást kívánok!!! Másodszorra, meg tudod, hogy ez a blogolás nem versenypálya, ha el is vagy maradva, megvárunk. Meg sztem sokan így vagyunk ezzel, nem csak Te! ;o)
Szép fájdalommentes napokat Katókám! :o)

Rebecka írta...

The cross stitching is beautiful. I love the shades of red.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails