2009. szeptember 18., péntek

drezdai tányér

Sokáig nem érdekelt a foltvarrás hagyományos ága, de egy ideje rajongással csodálom a tradicionális mintákat is. Ez talán Anikónak is köszönhető, akinek a munkásságát volt (van) szerencsém közelebbről is megvizslatni. Na az ő táskagyűjteményéhez képest én kismiska vagyok, pedig nálam is csurig a szekrény...:))
I haven't really liked tradicional patchwork for a while, but nowadays it seems to be changing. Maybe bacuse of Anikó, I saw her creatings... Her bag-collection is much more huge than mine, although my wardrobe is full of with it:))


Pár hete megláttam egy drezdai tányéros képet a neten és egy csapásra megváltozott a véleményem róla. Akartam őt:)) Stephanie oldalán találtam tutorialt és neki is álltam. Mindenképp színeset szerettem volna.
I saw a dresden plate some weeks ago on Internet, it was love for the first sight. I wanted it:)) I found a tut on Stephanie's blog and started to try. I wanted a colourful one.

A táska fazonját másmilyenre terveztem eredetileg, de egyik reggel egy hölgy vállán megláttam egy hasonló fehéret és settenkedve felmértem a szabásmintát. Így született meg ez a fehér táska. Szeretem:))
Primarily I wanted another shape, but I saw a bag like this on the street and knew I needed that one. So here is my brand new white bag. I like it:))



15 megjegyzés:

Naomi írta...

Hűűű, de szép!!! :o)

mammka írta...

Kató!!!!Csodaszép!!!!!Jaj,annyira ügyes vagy!!!!!Bár én tudnék ilyet varrni!

Maria írta...

Nagyon jó lett, követendő példa.

Cicurka írta...

Imádnivaló! Jó ránézni! Köszi a tutot!:*)

Sofie írta...

Gyönyörű ez a táska, nagyon ügyes vagy!

Ibcsy írta...

Gyönyörű!!!

Kalex írta...

A táska nagyon szép lett! Bevallom a foltvarrás engem sem érdekelt... eddig! Most vmi megmozdult! :o)

baboo írta...

elképesztő ez a táska, nagyon profi munka és gynyörű! igenis kellenek még ezek a szinek ebbe az őszbe! :)

Ida13 írta...

Ez aztán szép lett!
Bárhová is mész vele biztosan mindenkinek fel fog tűnni és tetszeni fog!Ne lepődj meg, ha leállítanak majd az után!

Aranka írta...

Csatlakozom az előttem írokhoz. Amint megláttam rögtön megtetszett, vidám táska szép kidolgozással. Azt hiszem patchwork-öt nem fogok készíteni (nem tartom magam elég ügyesnek hozzá).

hortenzita írta...

Nagyon jó lett! Amilyen egyszerű, annyira szép.

Julcsi írta...

Wow! Én fehéret sose mernék...:D
Azért arra kíváncsi lennék, hogyan mérted fel settenkedve a szabásmintát:D

KicsiKató írta...

Aranyosak vagytok!!

Julcsy! Miért nem?

Mammka, nemsoká mutatom a mintát!!

Kalex, mintha már varrtál volna össze négyzeteket... Az is pw:))

Ida! Volt már, hogy a szemem sarkából észrevettem, bámulják a táskám. Zsigerből magamhoz szorítottam, csak utána vettem észre, hogy pw táskás hölgy volt...:)

Aranka, ügyesség kevés, inkább kitartás és gyakorlás kell hozzá (azt hiszem:)))

Csilla írta...

Nagyon szép lett, ügyes vagy! Nekem nagyon tetszenek a hagyományos pw dolgok, a drezdai tányér különösen, pont most kaptam ejándékba egy drezdai tányér terítőt, fogom mutatni :) Nagyon tetszik, hogy ilyen színes a táskád, nem csoda, hogy bámulják az utcán :)

Rebecka írta...

Love your bag. I love all the details you put into it!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails