2009. március 8., vasárnap

lassabb tempó

Nem túl sokat kreatívkodtam a héten, azért mutatom a termést.
Egyből itt egy mulasztás-pótlás, ezt a kosárkát már régebben varrtam, de valahogy lemaradt. A színes kosarak mintájára készült, de ez nagyobb, a négyzetek 7x7 centisek, amikre különböző városokat jelképező bélyegeket vasaltam felvasalós papírral. Természetesen zsugorkagomb is került rá:)
Well, I haven't crafted so much in this week, here are the results. I sewed this basket a few weeks ago but forgot to show it. I ironed some pictures on it with transfer paper. Of course it got a polyshrink button too:)


Gézám dolgozott sokat, én csak kiegészítettem őt:) Találtam pár mintát, amikből ékszert lehet készíteni, naná, hogy ki kellett próbálnom. Itt az első szett, fekete virágok és egy kereszt. Nem tudom még, mennyire lesz strapabíró, a tegnapi bulizást szerencsésen átvészelte.
I machine embroidered some little patterns which can be jewels. This is the first black set.



Azért hímeztem mellé egy kevéske muníciót. Sajnos a sötét miatt nem színhelyesek a fotók, de segítségül odaírtam a színeket. S hogy miért? Természetesen, mert szeretném megosztani veletek ezt az új dolgot. Ha szeretnétek valamelyik kis szettet a magatok kedvére ékszerré (vagy bármi mássá) alakítani, tudassátok velem ezt egy kommentben, holnap este kilenckor pedig kisorsolom a nyertest, aki kiválaszthatja a négy lehetőség körül a neki tetszőt:)
Ja, igen, a méretek: a virágok 3 centisek, az angyalka és a kereszt pedig 4 centi.
I embroidered some other sets for my future plans:)

16 megjegyzés:

leda írta...

Mekkora ötlet! Hogyan készítetted őket? (Egyébként nem vagyok válogatós, bármi jöhet :))!

KicsiKató írta...

Hímzőgép:))

Ági írta...

Szia!
Nagyon tetszik a blogod ás a munkáid is.
Személy szerint nagyon örülnék a pink vagy a lila összeállításnak, remek nyakláncokat lehetne belőlük készíteni. :)
Köszi a lehetőséget és még1x GRATU az oldaladhoz.

Naomi írta...

Nagyon szuper a táska!!! Különlegesség teszed a rávasalható bélyegekkel és a zsugokával...tetszik!

Gyönyörűek a medálok...! Picit sóvárogva, de most nem jelentekezem ezekre a szépségekre, hiszen az elmúlt alkalommal kaptam Tőled egy édes szitakötőt!!!

Átadom a lehetőséget a többieknek!!! :o)

Jodz írta...

I love the bag. Very stylish.

Miaanya írta...

Gyönyörűek a munkáid, és ezek a mintácskák:)
Nekem a zöld tetszene:))

Tigrislilijom írta...

Nagyon tetszene a bordó szett...(nagy sóhaj)...

Abile írta...

Milyen ügyes vagy!! Nagyon mutatósak! Én a pinket tudnám elképzelni itt nálam :o)))

Julcsi írta...

Jaj, nagyon tetszenek! Főleg a kereszt:)
De ahogy Naomi is, én is lemondanék róla:( mások javára.

Edige írta...

Én pedig jelentkeznék, mert nagyon tetszenek. Legjobban a pink talán...

Dóri írta...

Hogy ezek a lilák milyen klasszak! :) Jó, a többi sem rossz. :) Nagyon ügyes vagy.

Kalex írta...

oh, de szépeket alkottál Gézával... :o) csak mindig későn veszem észre az írásaidat... nem direkt. Elhatalmasodott a tavaszi szétszórtság rajtam! :o)
Ha még beférek, akkor pinkes lila ;o)

Sofie írta...

Nagy ötlet ez a vasalható cucc, ha sok ilyet mutatsz, tuti veszek én is és megpróbálom :-)

Gézádat pedig már sokszor elirigyeltem :-)
Én is jelentkezni szeretnék a játékra, szerencsét próbálok, nekem a zöld szett tetszik.

Endy írta...

lemaradtam, ìgy jàr aki napokig nem ul a szàmìtògèphez!
Gratulàlok a nyertesnek! Nagyon szèpek!

KicsiKató írta...

Még húsvét előtt tervezek elajándékozni egy hímzett bankkártyatartót, arra majd több időt hagyok, jó?:)

Rebecka írta...

I like your bag with the photos. Very cute! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails