2009. március 3., kedd

kóros...

Engem is elért valami kórság, főleg alvással és olvasással töltöttem az utóbbi napjaimat. Legutóbb pl. JMG Le Clézio A láz című novelláját, ami - Nobel ide, Nobel oda - egyáltalán nem tetszett.
Talán ez az élmény adta a végső lökést, hogy újra elővegyem a Singer családot:)
Egy barátnőm kért táskát, az alapszínben és a legfélelmetesebb sárkányban egyeztünk meg, a többi KicsiKatós adalék. Van itt minden, ami mostanság jellemzi a kreatív életemet, sk festett egymásba szövött rész, zsugorka tündér, Gizi-munka:) Ma reggel adtam át, nagy tetszést aratott:)
I was ill a little bit, so I mainly slept and read. My last book was Clézio's The fever... I didn't like it. Perhaps this was the last kick to sew again:)
One of my friends asked me to sew a bag, we agreed with the main colour and the most awesome dragon, everything else is KicsiKató-admixture.


Varrás helyett kicsit rendezgettem a sarkomat és feltöltöttem az egyenes pántos dobozom. Szabtam és vasaltam órákon keresztül, de megérte, mert amikor szükségem lenne rá, mindig lusta vagyok a készítéséhez. Így itt állnak, még választhatok is.
I set my sewing corner in order and filled my tape-box. I was cutting and ironing for hours.


Varrtam másik táskát is, még kap egy-két kiegészítőt és mutatom:) Szép napot nektek!!

13 megjegyzés:

zazálea írta...

És akkor mi van, ha nem olvasással és alvással töltöd az időd? Akkor mennyi bevasalt pánt készül el? :o))
Mondd, mennyi idő alatt készül el Nálad egy táska? Ez konkrét kérdés, számot akarok!!:o))))

(Levelet várom.)

Kalex írta...

Hogy Te milyen szorgalmas vagy!!! :o)
Előre dolgozol... és még vasalsz is! Erre nem akarsz jönni??? ;o)
Különben nekem is nagyon tetszik az a táska!!!
Ha választhatnál, melyiket választanád?
- kék vagy zöld?
- kutya vagy cica?
Nem fogod érteni, de lényeg hogy én értem... :o) Várom válaszodat!

mammka írta...

Ahhoz képest,hogy elért valami kórság,nem semmi,amiket alkottál!
Én is ezt kérdezem:mi van,ha egészséges vagy?:)
Nagyon szép minden!!!

F.Gina írta...

Szép a táskád ! Jobbulást kívánok !

Judit írta...

Nagyon szépet alkottál már megint.Engem is érdekelne mennyi idő alatt készülsz el egy táskával,mert én délelőtt nekikezdtem tervezgetni és még csak most lettem kész.:(
Jobbulást kívánok!!
Jutus

Naomi írta...

Örülök, Kató, hogy jobban vagy! :o) Már hiányoztál...
A táska fantasztikus! Mindenféle túlzás nélkül!!! Praktikus, pakolható és ezek az amúgy is szuper tulajdonságok mellett, még meseszépen is varrtad!
Nagyon tetszik!!!!!!

A makulátlan rend, pedig......nem ugornál el hozzám? ;o)

Ágó írta...

Nagyon szép a táska! Biztos bután hangzik a kérdés... Te ilyen sok pántot raktározol? Egy ilyen kezdőt, mint én mindig újabb meglepetések érnek, hogy a profik hogy is csinálják:O.

Zsukka írta...

És a sárkány, az hogy került oda :o)??? Nagyon jópofa egyébként, most amúgy is olyan rózsaszínkorszakomban vagyok :o)

Katbo írta...

Fejet hajtok ennyi bevasalt pánt elött. Nagyon szorgalmas vagy!!!!!!!

KicsiKató írta...

Jajj, de jó ilyen szép szavakkal kezdeni ezt a borongós napot...

Ami az időt illeti, meglehetősen rosszul osztom be. Ha minden sallangot leszámolok, egy táska kábé 3-4 óra. Viszont - és ez gondolom nagy előny - általában előre tervezek. Papíron előre kidolgozom a fő vonalakat és a méreteket is kiszámolom. Így már csak rá kell magam venni a szabásra, mert azt nem szeretem és kezdődhet a móka:)

Ágó, ez nem profizmus, inkább a gyűjtögető életmód függvénye. Nagyon sok kellékből egyenesen gyűjteményem van. Szeretem, ha van miből választani:) Így én nem a tengerpartra járok nyaralni, hanem a kellékboltokba:)

Zsukka, a sárkány kifejezetten konkrét kérés volt. A félelmetessége is. Azt hiszem, a táska hűen szimbolizálja a tulaja sokszínűségét (vagyis ez elég pejoratív, inkább sokrétűségét) és az ezotériához való vonzódását:) Egyébként ezért is jó a gyűjtögetés, a magam kedvéért sose töltöttem volna le pont sárkányos hímzőmintákat.

Kata írta...

Meseszép lett ez a táska!
És a gyűjteményed is nagyon tetszik :)))))

Írom majd az emailt :D

Edige írta...

Ez igen! Nagyon szorgalmas voltál, hogy ennyi minden belefért az idődba.

Barbi írta...

Nagyon jó lett a táska! Különösen a formája tetszik! :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails