2009. január 9., péntek

pif ajándékaim

Az első két kör ajándékai mind megérkeztek a tulajdonosokhoz, a harmadik körben még egy hely kiadó:)
Egy-egy teatartó faliképet készítettem, kaptak gombokat, csokit, színes gumiszalagot... Enigma, bevallom őszintén, nincsen rá sok spéci ötletem, de bíztam benne, hogy ti fel tudjátok használni egy-egy ötlet kapcsán. Én eddig mindig úgy használtam, mint a simát - sajna:)
My PIF presents are at the owners:) I've sewn some tea-holder wallhangings and sent buttons, chocolates, ribbons.



16 megjegyzés:

Judit írta...

Nagyon ötletes ez a tartóka. Fel lehet tenni a falra is?

Rebecka írta...

Your tea holders are so cute. I have not seen anything like that before.

Kalex írta...

Ohhh, KicsiKató, nagyon szépek ezek a teatartók! :o) És milyen ötletesek!
Nagyon kreatív vagy! :o)
Alexa

enigma írta...

még egyszer nagyon köszönöm :)

KicsiKató írta...

Köszi!

Igen, mindegyiken van egy kis akasztó, kifejezetten konyhába készült, de Kicsodánál pl. varrószobai kiegészítővé avanzsált:)

Thanks, Rebecka! I love Patchwork Pottery's teacups but I wanted something new... These are the results:))

Enigma, igazán nagyon szívesen!

Kicsoda írta...

nagyon koszi! igen jo helyre kerult es mar majdnem tele is van:-)

martimez írta...

Jópofa,még ezt másnál nem is láttam.Hogy kell feltenni a falra?

martimez írta...

Már elolvastam

Ahama írta...

Találsz valamit a blogomban :)!

Zsuzsi írta...

Egy naaagy, baráti ölelés vár Rád itt: http://szkrep.blogspot.com/2009/01/bartsg-oklevl.html

mammka írta...

Nézz be hozzám!:)

Piroseper írta...

Hűű ez nagyon jó ötlet, és tetszik az eredmény!

Judit írta...

Szeretném megkérdezni, hogy ilyen táskaszabásmintát tudnál-e adni nekem, ha jól emlékszem Te készítettél ilyesmit.

KicsiKató írta...

Judit, milyet??

Judit írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Judit írta...

http://picasaweb.google.hu/singlarb/
VarrSokHMzSek#5257650063444634594

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails