2008. december 2., kedd

Just one year of love...

... bizony-bizony, tavaly ilyenkor nyitottam meg a KicsiKató-blog kapuit:) Sok minden történt, nagyon sok kedves ismerősre leltem köztetek, aminek a legjobban örülök!!! És persze alkottam is, sokat és sokfélét, néha szebbeket, néha kukalakókat:))
Megajándékoznék egy szerencsés olvasót:) Egy kis ajándékcsomagot állítottam össze: két képeslap, egy hímzett karácsonyi dísz és egy hímzett lepke. Aki szeretné a postaládájában látni, hagyjon egy kommentet és én pénteken 10-kor kisorsolom a nyertest.
Sok szerencsét!


27 megjegyzés:

martimez írta...

Én nagyon örülnék neki.Különösen a szarvasnak,nagyon cuki.

Körmi írta...

Gratulálok az "1 éves szülinaphoz"!! :DDD

Naomi írta...

Drága Kató!

Nagyon örülök, hogy ebben az évben nyomon követhettem a szebbnél-szebb alkotásaidat!!! Több lettem álltaluk!
Boldog vagyok, hogy "blogbarátnéd" lehetek!!! :o)

...a kis csomagocskád pedig...nem mondok nagy újságot vele, gyönyörűek!!! ...ki ne szeretne ilyen szépségeket kapni??? :o)

Puszi : Naomi

Mamis írta...

Gratula!!!!És még szeretnénk nagyon hosszú ideig gyönyörködni a "kicsikatós" alkotásaidban!

b_ildikó írta...

Ha én nernék, még postára se kellene adnod! :-))))

Piroseper írta...

Én is szeretnék játszani! :)

Ayla írta...

Nagyon boldog "születésnapot" kívánok !

bruercsi írta...

Gratulálok az egy évhez! Remélem még sok-sok év lesz belőle! Én is jelentkeznék, és nekem még a címemet is tudod ;)

Ahama írta...

Emlékszem amikor kezdted :)
Még sok-sok ilyen évfordulót!

Alexa Szabósága írta...

Juuuuhhhééé! Én is szeretnék Veled játszani! :o)
Nagyon tetszik ez a csomagocska... :o)

Alexa Szabósága írta...

Ja és sok boldog szülinapot KICSIKATÓ blogjának! :o)))

zazálea írta...

Egy év? Én azt hittem, már sokkal régebb óta írsz. Mert varrni, azt valószínűleg ősidők óta... :O)))

Ibcsy írta...

Én is játszanék. Happy birthday!

ezkriszti írta...

Boldog blogszületésnapot!
Jelentkeznék a csomagocskáért szintén. :-)

Judit írta...

Sokat tanultam tőled ezalatt a pár hónap alatt amióta olvasgatlak.
További kellemes varrogatást!

Szömörce írta...

Örülök, hogy olvashatlak :)

katafolt írta...

Boldog blogszülinapot :-)

Zsuzsi írta...

Még sok ilyen alkotással teli blogszülinapot :)

Kdatta írta...

Boldog szülinapot nektek! :o)

Endy írta...

Szeretek jàtszani, pròba szerencse! Tovàbbi jò blogolàst ès jò munkàt!

leda írta...

Még sok boldog szülinapot a már így is nagyon tartalmas és hasznos blogodnak! Én is jelentkezem! :)

Bea írta...

Én is jelentkeznék! Boldog blogszülinapot kívánok!
(nálam is aktuális.:))

Cicurka írta...

Hát persze, hogy jelentkezem! :-)
Szeretem az ajándékokat, főleg olyantól, aki saját maga készíti el.
Örülnék neki!
És nem utolsó sorban gratulálok az évfordulóhoz! És (szerintem a többiek nevében is szólok) várjuk a szebbnél szebb alkotásokat!

Abile írta...

Gratulálok az 1 éves bloghoz! További sok sikert és még sok-sok blogos évet! :o)

PBea írta...

Boldog szülinapot!Sok időt a kreatívkodáshoz!

Hárem írta...

Én szeretném... a férjem úgyis elfelejti a holnapi szülinapom, már ma látom a fején :) Legyen valami kárpótlásom ;) Üdv! Bagira

Sofie írta...

Gratulálok az egy éves szülinaphoz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails