2008. november 10., hétfő

a zene, a zene, csak a zene

Hááát, megszületett végre a kis drága. Már rég szemeztem vele, itt-ott felbukkant a neten, de sose fogtam neki. Aztán pár nappal ezelőtt megláttam ezt a tutorialt és azt gondoltam, nekem kell ilyen. A tutorialt lementettem, de ezzel a lendülettel el is felejtettem és mentem a saját fejem után. Adhoc jelleggel megrajzoltam a gitár testét, szabásmintát gyártottam. Iszonyú sok órát belevarrtam, ezek az apró részletek, az íves vonalak csak lassan mentek.
Ráadásul azt hiszem, Géza érkezése óta ez az első munkadarabom, amin nincs gépi hímzés. Büszke vagyok magamra, hogy kibírtam, pedig nagyon akartam rá valami kis mintát:))
Well, my darling just has been born. I wanted to sew it for a while, but never started it. A few days ago I found this tutorial and knew I WANT something like this. I saved the tut, but after it I forgot it and I went past my head. I made the pattern and was sewing it for many-many hours. Moreover I think this is my first craft without machine embroidery since I bought Géza. I’m so proud of me I endured:))













28 megjegyzés:

beszand írta...

Hű de jó lett!!!!!Elájultam, nagyon-nagyon jó!

bruercsi írta...

Le a kalappal! Nagyon egyedi, nagyon tuti, nagyon Katókás!!!

ezkriszti írta...

Nekem ez most nagyon-nagyon-nagyon!
Megkockáztatom, hogy a legjobb táskád eddig.

zazálea írta...

Ez valami nagyon különleges, Kicsikató..... hogy Te milyen ügyes vagy...!

Erika írta...

Nagyon szép, igényes munka!
Nekem sokkal jobban tetszik, mint az, amelyik az ötletet adta. Gratulálok!!

martimez írta...

Nagyon jó lett,még nem láttam máshol,ez szuper!

Julcsi írta...

Szakmai ártalom:-)
Nagyon helyes lett a táska!

Princi írta...

Nagyon tuti!

F.Gina írta...

Fantasztikusan jó lett, nagy gratula!

Bea írta...

Szuper,szuper és mégegyszer is szuper!!

katafolt írta...

Jópofa tatyó és szerintem is jobb,mint az eredeti.

Edige írta...

Hűha! Nagyon ötletes és szuper a kivitelezés.

Mamis írta...

Kicsikatós kibontakozás!!!Nagyon-nagyon jó!!!

Elizaniko írta...

büszke is lehetsz rá ! Nagyon jó ! Gratula !

kastanie írta...

én balga, nem tudom miért, de először azt hittem, hogy ebben fogod tartani a gitárod:-)

Violini írta...

Ez nagyon dögös!!!!

KicsiKató írta...

Nagyon kedvesek vagytok! Azt hiszem, tényleg bevállalhatom, hogy most nagyon sikerült megvalósítani valami igazán KicsiKatót, ezt talán a kommentek mennyisége és a mögöttük álló személyek bizonyítják (akik munkásságát bizony nagyon-nagyon csodálom:))

Katbo írta...

Hihetetlen jó lett, ez tényleg nagy munka lehetett. Nagyon - nagyon ügyes vagy!!!!!

Kicsoda írta...

nagyon jo lett, kifejezetten jo hogy a himzogep ebben nincs, ez igy tokeletes. Tudom neha nehez ellenallni:-)

Endy írta...

Eredeti, otletes, fiatalos...nagyon jo, szèpen kivitelezett alkotàs!!

Sofie írta...

Nagyon tuti lett! Gratulálok! :-)

Judit írta...

Nagyon eredeti, látszik, hogy örömmel alkottad:))

Naomi írta...

Kata! Ez elképesztő!!! Nagyon-nagyon jó lett!!! Hihetetlenül jó ötlet és szuperul megvarrtad!!!! :o))))

Fantasztikusan tetszik!!!!

Sonnja írta...

What a lovely bag!
Kind regards,

Beertje Zonn
from the Netherlands

gyorkesz írta...

ejha...ez igen!!!

Lise írta...

This is GREAT!! Although I don't understand your language, I think I understand that lot of friends think the same as I do!!

Rebecka írta...

WOW! What a great bag. You are so talented! I think this creation is my favorite. Can't wait to see what you make next. Please tell your Mom Hi!
-Rebecka

Barbi írta...

Köszönöm, hogy mindazok ellenére, ami most a családotokban történt, meglátogattál és játszol velem! Az oldaladon először járok, nagyon tetszik! A gitár-táska óriási!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails