2008. november 21., péntek

apró sikerélmények

Megint sikerült kicsit dolgozgatnom, pár este alatt ennyire haladtam. A neszeszerek megrendelésre készültek, a kistáska pedig hétfőn kel útjára, hogy a csütörtöki Virág napot már az új tulajával ünnepelhesse:))) Remélem tetszeni fog neki (4 éves pacimániás fiatal hölgyről van szó, így igyekeztem apró táskát készíteni - 23x20 centis lett).
I could work a little bit again - finished some projects during a few evenings. The pouches are orders, the little bag is travelling to Virág on Monday to celebrate her nameday with her:)) I hope she will like it (she's only four and loves horses, so I troied to sew a little bag - it's only 23x20 cm).








6 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

A nagyobbik lányom tutira megőrülne egy ilyen pacis táskáért :D

zazálea írta...

Nekem a Legkisebb Virág is és nagyon lovagol is... :):):)

Kicsikató! lehetne arról szó, hogy leírnád nekem ezt a mágneses rögzítést? Még sosem használtam....

Princi írta...

Nagyon édes, a két kis szalag/masni oldalt különösen feldobja az amúgyis vidám kis tatyót!

viraganyuk írta...

Drága Katám!!

Gyönyörű!!Olyan édes vagy,hogy gondolsz Virágra!!!Köszönöm szépen:)))
puszi: Móni

KicsiKató írta...

Köszönöm, lányok!

Nagyon szívesen:)))))

Cicurka írta...

Szia! Csodás hímzések és klassz táskák találhatóak a blogodon. Nagyon ügyes vagy. Nekem csak egy alapgépem van, de már sóvárgok egy ideje egy ilyen csodagépért. Talán majd egyszer megajándékoz a Jézuska. :-)
További különleges darabokat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails