2008. október 12., vasárnap

nagybevásárláshoz...


Akár egy hétvégi nagybevásárlást is el lehetne intézni annyi hímzett, összehajtható szatyorral, amennyit most varrtam egymás után megrendelésre, persze nem egy emberhez kerülnek majd. Nem két óra volt, mire kész lettem velük, de azt hiszem, megérte a sok görnyedést.:)
I sewed so much shopping bags, they may be enough for a huge weekend-shopping too. They are collapsible bags with machine embroideres for some customs. It wasn't two hours-time to sew them, but I think it they are fine:)

9 megjegyzés:

Ibcsy írta...

Nagyon jók ezek a szatyik. A cicásba, és a macisba egyenesen bele vagyok szeretve!!

Kicsoda írta...

keszulodsz mar a karacsonyra? jo kis keszlet lenne! a cicas nekem is nagyb bejon.

Judit írta...

A fehér virágos hímzés kedvemre való!!
Jó kis munka volt, ennyit varrni!

KicsiKató írta...

Ugye milyen édes minták? Élvezet volt látni őket készülni:)) Maga a táskavarrás már nem volt ennyire szívderítő, de megvan az is:))

btrudy írta...

Tetszenek, ötletesek. Már régóta gondolkodom ezen a textilcimkén. Látom, Te is használod a munkáidon ("dizájn") csináltatod, vagy magad készíted?

KicsiKató írta...

Szia btrudy!

Ezek már a csináltatott címkéim, én már túlvagyok az sk gyártáson, jópár hónapig azokból a címkékből "éltem":) Nekem hosszú távon nem jött be (bár lehet, hogy a papír minősége nem volt jó), kicsit törött és a mosásokkal meg is kopott.

gyorkesz írta...

tök jók!
Már én is régóta szeretnék csinálni ilyet, még nem próbáltam, de karácsonyra biztos varrok egy párat :) De eddig valahogy mindig volt fontosabb :)

Naomi írta...

Hát...nem találok szavakat!!! Ennyi gyönyörű szatyorka! Öröm lehet bennük még a cipekedés is! :o)

Csoda szépek!

Névtelen írta...

Hi There! Just a little message from your Stitchers Angel! I just wanted to let you know that you haven't been forgotten! I decided to just send everything in one go since you live a LONG LONG way away from me. Your parcel will be ready to be posted by 23 October... so you should have a lovely surprise in the mail hopefully about ten or fourteen days later!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails