2008. július 8., kedd

Házikó és neszeszer

Bár még mindig kora reggeltől estig dolgozok folyamatosan, pár este alatt sikerült összehoznom a házat, amit már nagyon sokan megvarrtak előttem. Persze muszáj volt változtatnom kicsit, szerintem már kiütéseim is lennének, ha egyszer pontosan kellene követnem egy mintát... :)))

Már kiszabtam a sajátomat is, ez ugyanis két igazán jóbarátnak készült, akik most költöznek életük első közös, saját otthonukba. Remélem óvni fogja a családi békét és szerelmet, szeretetet hosszú évtizedeken keresztül!

Although I've still worked from early morning till late evening, I sewed this house during a few evening-hours. Many of my virtual friends have sewen it before me. Of course I had to change a little bit on it, I guess I would have pimples if I would have to follow a pattern from word to word...:))

I've already cut my house, this one goes to a friend-couple who are moving to their first common, own flat soon. I hope it will save their family peace and the love during long-long decades!

A neszeszer egy barátnőmnek készült, aki feketét kért... Hát ez lett belőle:)

This purse was made for one of my friends, she wanted to have a black one... This was burn:)


15 megjegyzés:

Julcsi írta...

Nagyon jó mindkettő:-)
Ha nem változtatnál és ugyanolyan lenne, mint a többi, honnan tudnánk, hogy a tiéd:-) Persze a klassz cimke azonosít, de akkoris!

KicsiKató írta...

Reggel vettem észre, hogy a klassz címkét kifelejtettem:)) Majd kibontom egy kis helyen és rávarázsolom valahogy:)

baboo írta...

Nagyon tetszik a házikó, és tényleg nagyon klassz 1.lakás-ajndék :D
A neszi meg ugyanolyan klassz kis pufi, mint a többi, azon már meg sem lepődök!:)

katafolt írta...

De jó!A fekete-fehér nagyon elegáns és hatásos!

idi írta...

Nagyon aranyosm ez a kis ház.Jó ötlet a napocska.:)))))A virágok miből vannak?

KicsiKató írta...

:)))

A virág bóóóti flitter. Amióta megláttam őket, feketére vadászok, az elég klassz lenne, de eddig csak arany-ezüstöt és színeset találtam.

Mamis írta...

Újból nagyon jókat alkottál.Ha nem alakítanál rajta,nem is lenne "Kicsikatós!"

Ibcsy írta...

Nagggyon tetszik! Pont ma reggel néztem is erre a blogra, hogy meg kellene varrni:-)) A madár gomb saját? Az is nagyon jó.
A nesziről már nem is áradozom, csodás, mint mindig.

KicsiKató írta...

SK az is. Olyan fura, mert én is már sokaknál felismerek "személyiségjeleket", a magamén meg persze nem látom, hogy sajátságos lenne. Pedig biztos ugyanazok a "hajlamok" irányítanak minden szín- és formaválasztásnál, amit KicsiKatósnak mondhatunk:)

Szömörce írta...

Én is nagyon szeretem a munkáidat :)

Naomi írta...

Csini lett a neszi, és a házikó is!!! ...én is elmentettem a mintát...hamarosan sort kerítek rá!:D

...és "Kicsikatós" mindegyik munkád...!!! :D Ez nem kérdés!!! :D

mammka írta...

Hááát,ismétlem a többieket: nagyon szépek!!!!!

Edige írta...

A házikó és a nesszeszer változatlanul a terveim között szerepel nekem is... A Tiéd nagyon tetszik!

Marit írta...

Thank you for visiting my blog. I have been looking at your blog and are so impressed about all you have made. It is so beautiful! And you make so nice pictures to show things. It gives inspiration! Just now I am in the knitting mood, it is easier to do outdoors in summer, but I might use some of your tutorials later. And your blog opens doors to so many other interesting blogs. I don't understand a word, but pictures are international! :)I will visit you more!

KicsiKató írta...

Thanks a lot, Marit:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails