2008. július 22., kedd

Give away!

Itt:) Hagyjatok kommentet és bízzatok a jószerencsében:)

10 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Micsoda új dizájn, wow!

Szömörce írta...

Hú, először azt hittem, hogy rossz helyen járok :)

Bea írta...

Szia, nézz be hozzám egy kis meglepetésért!
(Nagyon vidám dizájn)

Naomi írta...

Hűűű! Szinte vibrál az oldalad! Szuper!
Kukkancs be hozzám! Úgy tűnik dupláztál!!! :D

Mamis írta...

Nagyon jó lett at új dizááájn!!!

Ibcsy írta...

Nem én vagyok az első, jó lett az új design.

bucilla írta...

Kérlek nézz be hozzám!
Nagyon lendületes a blog új ruhája! Klassz

btrudy írta...

Nézz be hozzám, meglepi vár!

KicsiKató írta...

Köszönöm:) Már untam a régit, most eljátszogattam kicsit... A saját dizájnhoz tök hülye vagyok:)))

gyorkesz írta...

köszi azért is, hogy figyelmeztettél a give away-re!tudom-tudom...szabály...de akkor is köszi!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails