2008. április 5., szombat

"köténytáska", nr. 1.

Jóóóó sok órányi szenvedés után saját szabásmintából megszületett ő:

After a suffering of a few hours it was born today from a self-drawn pattern:


Nagyon tetszik a minta, ez lett a kisebb fazon, ennél nagyobbat is fogok varrni és aztán indul a sorozatgyártás. A felső részén még szeretnék variálni, hogy kiküszöböljem a ferdepánt használatát. Mindenféle mintás anyagokat képzelek el hozzá, virágokat, vidám színeket...

I love this pattern, this is the less skin, I'm going to sew a bigger one and than the standardized production can be started. I'd like to change a little bit on the upper area to take out the tape. I imagine all sorts of fabrics with flowers and happy colours...


10 megjegyzés:

Fazekas Ibolya írta...

Nem tudom miért volt szenvedés, de megérte!! Gyönyörű ez a táska!
Üde, tavaszi.

beszand írta...

A köténytáska szuper! Nem is ragozom, mert nagyon jó lett!!!!!!

Naomi írta...

Kata! Ez csúcs szuper lett! Annyira aranyos! Nagyon el tudnám képzelni magamnak is! Olyan jó kis "futkosós" táskának... Nem célzás akart ám lenni! :D Csak annyira tetszik, amit látok, hogy ezt mondatta velem! Nagyon ügyes vagy!!! Puszi : Noémi

KicsiKató írta...

Köszönöm a dicsérő szavakat:)) Alig várom a délutánt, hogy másikat varrhassak, már kiszdtem egy csomó anyagot hozzá:))

Mamis írta...

Nagyon szuper lett!!!

Arcencil írta...

Ezt a mintát hol lehet megtalálni??? Mert láttam, hogy a babavarrós bvedono is megvarrta...
Kató annyira szép lett! Imádom a pasztelszíneket.

KicsiKató írta...

Arci, nem tudom, én csak egy hasonló táskáról láttam egy képet és aztán papírra megrajzoltam a saját mintámat. Ha találsz róla orig. leírást, elpostáznád nekem? Kíváncsi vagyok, a nagyok hogy csinálják:))

Kdatta írta...

Kató! Ez édes lett! Tök jó így pasztellben! Nekem megvan a Bvedono féle leírás (ami nem is annyira leírás, mint japán rajzos útmutató) kéred? :o)))

enigma írta...

hű, ezt a mintát én is nagyon szeretném...

lénártlívia írta...

nagyon nagyon tetszik a táskád!!gratulálok épp én is arra szánom magam hogy varrjak egyet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails