2008. március 31., hétfő

Készen, végre


Hm... nos, nem akarom magyarázni a bizonyítványomat, de most képről látom, hogy egy-két részt talán máshogy kéne kivarrni, de nem vagyok az a javítgatós típus.
Elkészült végre, több hónapnyi halogatás után, remélem anyák napjára már készen lesznek a keretezéssel is, vele együtt.

----------

Well, I don't want to apologize a lot, but I see now on the photo I could resew some areas, but I'm not that kind of sewer who usually revises. It's ready after delay of many months, I hope it'll be framed till Mother's day, together with this one.



2 megjegyzés:

Naomi írta...

Kata! Ez nagyon szép lett! Mekkora nagyságú a kép? Azért kérdezem, mert évekkel ezelőtt én is gobelin-eztem, és tudom mekkora munka...Most valahogy ez háttérbe szorult nálam, amióta van varrógépem, illetve a keresztszemezés fogott meg valami miatt. Most eszembe jutattad, hogy van pár elkezdett képem, egyszer be kellene fejeznem...
A Tiéd gyönyörű lett! Anyukád biztosan boldog lesz! :D (Húúú! Nekem is ki kellene már valamit találnom anyák napjára, hiszen mindjárt itt van!) :D

KicsiKató írta...

A4-es mindkettő. Már varrtam ekkorát, mikor mindennap foglalkoztam vele, akkor három hét alatt kész lett, de velük megszenvedtem rendesen, pár évig biztosan nem varrok arcot.

Én előbb keresztszemeztem és pont azt szerettem meg a goblenben, hogy elnagyoltabb, egyszerűbb:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails