2007. december 3., hétfő

Fanni angyala - kicsit másképp


Egy nagyszerű kezdeményezés indult pár hete az index kreatív fórumain, ahol rengeteg lány-asszony azon fáradozott, hogy támogassa egy beteg kislány kezelését. Én főképp a babavarró fórumot olvastam, ahol egy szabásminta alapján varrnak egy angyalt a lányok, de mindenki a saját stílusában öltözteti fel. Nekiálltam, varrtam, kifordítottam a kart - na itt akadtam el számtalanszor. Mindenhogy szakadt, nekem túl szűk volt a nyílás. Próbáltam én mindennel, de sehogy se ment, hát feladtam.


Ma reggel azonban úgy döntöttem, nem adhatom fel ilyen könnyen, akkor is hozzájárulok egy angyallal - hát ez lett belőle. Sajnos az anyag nem a legjobb egy kezdő steppelő- és ferdepántozó kisasszonynak, de bízom benne, hogy így vagy úgy, de segít Fanninak.


Az angyalkát a netről vadásztam le, gyorsan kihímeztem, összevarrtam, sk gombokkal ékesítettem és a héten a posta gondjaira bízom:))



Hass! Alkoss! Gyarapíts! KicsiKató
------
There was a great initiative in a Hungarian online page - so many girls-ladies sewed for an ill girl, Fanni. They made quilted bed-covers and lots of angels. I also tried to sew an angel, but I couldn't. I couldn't turn up the small hands and I dropped the idea... I made an angel in my own way - I embroidered and gave a textile frame to it. The buttons are homemade too!! You can see all of my buttons at my flickr page (in the left side).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails